Foto bij 02 | Luna

23 December 17:30

Samen met Shirley was ik weer terug naar onze hotelkamer gelopen. We waren twee super leuke jongens tegengekomen en ze wilden al met ons uit eten. Vol enthousiasme rende ik de hotelkamer in en liep ik naar mijn koffer. Nog met mijn Minnie Mouse oortjes op graaide ik in mijn koffer en haalde er een leuke outfit uit. Shirley zocht ook iets leuks om aan te trekken en liep toen richting de badkamer. Ik liet me op het bed ploffen en graaide wat sieraden uit een tasje. Toen Shirley klaar was op de badkamer ging ik mijn make-up ook maar eens bijwerken. Moeizaam liep ik op mijn hoge hakken naar de badkamer. "Waarom doe je nou ook die hakken aan?" vroeg Shirley toen ze zag dat ik moeilijk keek. "Gewoon omdat ze leuk zijn." zei ik terug en liep door naar de badkamer. Ik werkte mijn make-up bij toen ik geklop op de deur hoorde. Shirley maakte de deur open en ik hoorde haar vrolijk hoi zeggen. Ik liep naar de deur en zag dat Louis en Harry in de deuropening stonden "We hadden toch om zes uur in de lobby afgesprokken?" vroeg ik terwijl ik dromerig naar Harry keek. "Ja dat klopt, maar we wilden jullie ophalen. Dat is toch veel romantischer." zei Louis terwijl hij naar Shirley knipoogde. Ik zag dat ze bloosde, wat schattig dacht ik in mezelf. Harry lachte naar me. "Waarom lach je?" zei ik verlegen. "Je hebt je Minnie Mouse oortjes nog op en ze staan je heel schattig" zei Harry. Ik voelde dat ik rood aanliep, zette de oortjes af en ik keek neer. "Zullen we dan maar gaan" zei Louis. "Ja strak plan" zei ik. Ohmijngod hoe kon ik nou zoiets doms zeggen, strak plan? Wie verzint het.

We liepen richting het restaurant en de hele heenweg was het best stil. Totdat we opeens muziek hoorden. "HEY de Disney Kerstparade!" riep ik enthousiast en ik sleurde Harry mee aan zijn arm naar de mensen massa. Alles werd verlicht door prachtige kerst lichtjes en bewonderend keek ik naar alle praalwagen. Wat hield ik van de parades in Disneyland. Ik had ze zo gemist. Harry lachte een beetje verward naar me en ik zag dat Shirley ook naast ons stond samen met Louis. Vrolijk zong ik mee met de liedjes die ik nog steeds kende uit mijn kindertijd. Toen de parade was afgelopen keer ik getreurd naar Shirley die met een pruillip terug keek. We hadden veel herinneringen aan Disneyland. "Nou... uhm... zullen we maar naar het restaurant gaan?" vroeg Harry uiteindelijk. Shirley en Louis knikte tegelijk en we liepen naar het restaurant. We gingen aan een tafeltje voor vier personen zitten en bestelden eerst wat te drinken. Er viel een stilte maar gelukkig werd het drinken snel gebracht. "Willen jullie meteen wat te eten bestellen?" vroeg de ober. "Ja graag" antwoordde ik en we bestelden allemaal wat te eten. Tijdens het wachten op het eten vroegen Harry en Louis ons telefoonnummer. Ik voelde dat Shirley hard mijn arm kneep en en moest een gilletje onderdrukken. Ik keek snel haar richting uit maar moest toen lachen. We wisselden elkaars nummers uit toen het eten werd bediend. Het zag er allemaal heerlijk uit. Tijdens het eten voelde ik dat Harry me de hele tijd aankeek. Toen ik opkeek zag ik dat hij snel weer naar zijn eten neerkeek. "Vertel eens wat over jezelf?" vroeg Harry aan me. "Nou ik ben dus Luna maar dat wist je al en ik ben 17 jaar en Shirley is mijn beste vriendin en ik kan echt niet zonder haar en..." ratelde ik maar door. Louis vroeg het zelfde aan Shirley en ze vertelde vrolijk een paar dingen over haarzelf. Toen we allemaal ons eten ophadden vroeg Shirley of we nog een toetje konden eten. "Ik weet een heel leuk winkeltje waar je heerlijke chocolade melk met slagroom kunt krijgen" zei Louis. "Oooh ja dat is ook lekker" zei Shirley vrolijk. "Kom dan gaan we afrekenen." zei Harry toen hij Louis een schouderklop gaf. "Hoeven wij niks de betalen?" vroeg ik verbaasd. "Nee joh de heren betalen op de eerste date" zei Louis terwijl hij knipoogde naar Shirley. "Ah dit was dus een date" zei ik en deed een wenkbrauwwiebel naar Harry. "Zullen we dan maar naar dat winkeltje gaan?" vroeg Shirley. En ik voelde hoe Harry mijn hand vastpakte en we liepen naar buiten. Blozend keer ik naar Harry. Wat was hij toch leuk. Shirley en Louis liepen voor ons en ik zag hoe Louis ook Shirley's hand vastpakte. "Awh wat zijn de toch schattig samen" zei ik tegen Harry. "Wij kunnen ook schattig zijn?" zei Harry tegen me en lachte naar me. Ik keek naar hem en staarde diep in zijn mooie ogen. Wat was hij toch leuk dacht ik in mezelf.

Reageer (2)

  • 5SOSHoran

    SuperLeuk!! Snel verder ((;

    1 decennium geleden
  • Juillet

    Verderrr! (:
    En ik heet toevallig ook Shirley, haha xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen