Foto bij 1 Melissa R. Finch

Speciaal vooor sundanceke
Btw in het verhaal is het vakantie en ze zijn op Hogwarts gebleven.

Ik zat in de grote zaal. Aan de tafel van Gryffindor. Harry zat links en Hermelien rechts. Draco zat recht voor me aan de tafel van Slytherin. Niemand wist dat ik met Draco had behalve onze ouders. Want het moest tenslotte van hun. Zoals altijd zat Patty Park als een schoothondje naast Draco. Ik probeerde het te negeren maar dit keer was het te veel. Ik stond op en liep naar de tafel van Slytherin. Ik trok Patty bij Draco vandaan en gaf haar een klap. Korzel en Kwast pakte me armen en gooide me naar achter. Ik viel met een harde klap op de grond. Ron en Harry helpen me omhoog en gaf nog een vuile blik op Patty en liep toen naar de Coming Room van Gryffindor toe. Ik wist dat Korzel and Kwast wel op hun kop kregen van Draco. 'Waarom viel je Park opeens aan?' vroeg Harry. 'Ik weet het niet ik irriteerde me aan haar. Dat kan toch gebeuren.' zei ik. 'Nou ik twijfel. Het is vast iets anders.' mompelt Hermelien meer in der zelf dan naar de rest. 'Wat denk jij dan?' vroeg ik iets te bot. 'O niks hoor.' zei Hermelien snel en liep naar de slaapkamers. 'Die is op haar teentjes getrapt.' zei ik glimlachend. 'Niet zo gemeen doen.' zei Ron terwijl die me lachend een duw gaf. 'Moet jij zeggen jij lacht er om. Het is wel je vriendinnetje.' zei ik met een knipoog. Ron kleurde rood.

Reageer (1)

  • dineniel

    oooh echt duizendmaal bedankt
    nu voel ik me speciaal
    snel verder(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen