Jeeey eindelijk weer een hoofdstuk

Elise' pov
Je kijkt naar de spelers van Fauxshore als ze in de gaten krijgen dat jullie er staan stoppen ze gelijk. 'pardon maar wij zijnop zoek naar een nieuwe keper om alius academy te verslaan' zegt de coach tegen de directeur van fauxshore ' ik kan misschien wel iemand regelen, darren kom eens hier' Roept de directeur naar een van de spelers , hij komt ook snel aangelopen ' ja meneer' hij slikt als hij mark in de gaten krijgt ' jij bent mark evans'. ' eh ja 'hij is een groot fan van je' zegt de directeur als hij hout achtig je hand schud. ' darren laat maar zien wat je kunt' zegt mark ' o-oke' als hij in het doel staat moet je bij hem zien te scoren ' SPIRITS OF THE WINTER' je schiet de bal keuhard zijn kant op. Maar aan de lachop zijn gezicht te zien word scoren niet makkelijk. ' hand van god' roept hij als je naar de rest kijkt zie je dat ze enorm verbaast zijn. ' niet slecht' zeg je als hij hem houd ' jij doet het zelf ook niet slecht' andwoord hij daarop ' hoe weet jij die move' hoor je iemand roepen. Je kijkt allen verbaast om. ' ik heb er veelop geoefend omdat mark mijn held is' zegt hij simpel.' zou jij bij het team willen om alius te verslaan' vraagt de coach, zeg ja zeg ja denk je bij jezelf je wil echt dat doel uit. Als je ziet dat hij knikt juig je nog net niet hardop. En mensen kijken je aan als je dat doet ' wat kan je het zien' zeg je als ze je nog raarder aankijken. Je moet lachen en pakt de bal ' hey darren mag ik het nog een keer probeeren?' vraag je ' ga je gang' en je blijft net zolang schieten tot het lukt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen