Foto bij 01 | Shirley

later op de dag komt er nog een stukje!

23 December 2009 12:30

Nadat we onze koffers in onze hotelkamer hadden gedumpt gingen we dan eindelijk het park in! Ik werd zo blij van Disney, het was al 8 jaar geleden dat ik er was geweest, en nu was ik er ook nog met mijn beste vriendin. Toen we het park inliepen bedacht ik me gelijk iets. ‘’OH MY GOD! We moeten eerst natuurlijk Mini Mouse oren!’’ Luna keek me gelijk enthousiast aan. ‘’Ohja! Dat gaan we eerst kopen!’’ We liepen richting het roze kasteel naar de Disney store. Onderweg kwamen we nog allemaal leuke Disney figuren tegen in kerst stijl. Alles was als kerst versierd, dit gevoel deed me zo goed. Eenmaal bij de winkel aangekomen zagen we gelijk ‘de mini mouse oren’ liggen. Meteen rende we er als wilde zwijnen naartoe en zette er allebei een op ons hoofd. ‘’Zooo cute!’’ Riep Luna toen ze in de spiegel keek. We keken nog even rond in de winkel en kochten vervolgens nog een lading snoep en natuurlijk onze oortjes, cadeautjes zouden we later wel kopen voor onze familie. Toen we na het afrekenen de winkel uit wouden lopen, hoorde we veel gerinkel achter ons. Ik keek geschrokken om. Ik zag twee jongens liggen … onder een kerstboom met gebroken ballen (lol). De ene jongen had donkere krullen en de ander had lichtbruin haar en prachtige ogen. Wauw. En toen keek hij mij ook even aan, maar ik keek gelijk weer weg. De jongens stonden op en zeiden 1000 keer sorry tegen de winkel bediende, ze was helemaal niet boos tot mijn verbazing. Ik zag Luna dromerig naar de jongen met de bruinen krullen kijken. ‘’Hallo, aarde aan Luna?’’ Ik zwaaide wat met mijn hand voor haar ogen tot dat ze eindelijk reageerde. ‘’Hij is zo leuk..’’ Ik wou haar gelijk corrigeren dat ze allebei leuk zijn, vooral de lichtbruine jongen. Maar ik hield me in. Samen liepen we de winkel uit.

Daar liepen we dan weer, door Disney. ‘’Op naar de eerste attractie!’’ Riep ik vrolijk met mijn mini mouse oren op, die eigenlijk niet bij mijn outfit passen, maar dat maakte me niks uit. ‘’Yeah!’’ riep Luna enthousiast. Samen liepen we de eerste beste achtbaan binnen, nou ja we moesten nog zo’n halfuur in de rij staan. ‘’Hi!’’ Hoorde we ineens een vrolijke stem achter ons zeggen. Luna en ik keken achterom .. Daar stonden ze dan, de 2 engelen van de Disney Store. Ik keek de lichtbruine jongen weer recht aan in zijn helder blauwe ogen. ‘’He-hey’’ Was het enigste wat er uit me mond kwam. ‘’Hoelang staan jullie al achter ons?’’ Vroeg Luna beledigend. ‘’Uh.. tsja.. eigenlijk al de hele tijd.’’ Dit keer was het de jongen met de donker bruine krullen. ‘’Ach gezellig toch!’’ Zei ik om het maar gezellig te houden, en ik wist dat Luna hem stiekem wel leuk vond. ‘’Ja inderdaad, wat is jullie naam eigenlijk?’’ Dit keer was het weer de engel met het lichtbruine haar. ‘’Ik ben Shirley en dit is Luna!’’ Die kwam er nog best zelf verzekerd uit vond ik. ‘’Oh hai! Ik ben Louis, en dit is Harry!’’ Hij wees naar de jongen met de bruine krullen, Harry dus. ‘’Hey volgens mij zijn we bijna aan de buurt! En volgens mij zitten we ook bij elkaar in een karretje.’’ Ik zag de jongens lief glimlachen. Na een nogal dood gesprek waren we dan aan de buurt. Aan de ene kant vond ik het leuk, maar aan de andere kant vond ik het nog steeds eng. ‘’Als je het eng vind bescherm ik je wel.’’ Dat was Louis. Oh my, wat een engel was hij. En zo lief. Maar verliefd kan ik niet zijn, niet in 1 uur. Ik lachte wat schaap-achtig terug en toen begon de rit. Het enigste wat Luna en ik deden was gillen, volgens mij waren Harry & Louis doof. Het zou me in ieder geval niks verbazen. ‘’Nou dat was echt leuk!’’ Zij Luna. ‘’Ja eh, heel leuk maar ik ben wel bijna doof.’’ Luna en ik lachte maar wat. ‘’Hey eh.. Zitten jullie ook in het hotel hier?’’ Vroeg Louis een beetje verlegen wat hem ongelooflijk schattig maakte. ‘’Jaa, jullie ook?’’ Tuurlijk, anders vroeg hij het niet. Ik was weer dom bezig. ‘’Haha ja! Wat is jullie kamernummer ?’’ ‘’Uhm 65a toch?’’ vroeg ik aan Luna. Ze knikte, ja dus. ‘’Toeval, wij in 69a haha!’’ Vanbinnen voelde ik hoe ik blij werd, zo dichtbij. We hadden nog een gesprek over hoelang we hier zaten, allebei nog maar net dus. ‘’Zullen we vanavond anders met zijn vieren in het hotel eten?’’ vroeg Harry. ''Jaaaa goed idee! Doen we Shirley!'' Ik knikte maar wat. ''Kwart voor 6 bij de lobby dan?'' ''Oke is goed?'' We liepen alle 2 de groepen een andere kant uit.

Reageer (5)

  • YouOnly

    hey! leuk tot nu toe! Hoe doe je die links in je verhaal? xxx(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Kamer 69 ! Hahaha sorry
    Ik ga snel verder lezen (: x

    1 decennium geleden
  • wildheart

    Dat is grappig, Luna betekent maan, dus aarde aan maan!

    1 decennium geleden
  • Awesome1702

    OMG O.o
    love it!!!!!snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    Snel verder!! Tot nu toe echt leuk ((;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen