Liedje: Speechless

Previously;
Ze heeft een mooi huis, niet heel groot, maar dat maakt niet uit. Mieke stelt voor om een leuk liedje uit te zoeken die we kunnen uit proberen. Op die manier kunnen we kijken of we een beetje kunnen zingen en hoe we die kunnen matchen.

We zitten al een tijdje te bedenken welk liedje ons leuk lijkt om te gaan voor spelen. 'Ik weet iets! Jij kan toch gitaar spelen?' Ik kijk Mieke vragend aan. 'Ja, wel een beetje.'
Ik sta op en loop naar mijn schooltas, waar ik mijn I-pod uit haal. Ik loop terug naar Mieke en geef haar een oordopje. 'Deze is mooi. Ik laat haar het liedje Speechless van The Veronicas luisteren. Als het liedje is afgelopen is het een tijdje stil. 'Die is leuk!' Ik knik blij. 'Ik kan wel aan het bladmuziek komen.. Heb je een computer hier?' Mieke knikt. Ze staat op en pakt een laptop. 'Ik heb ook een printer, dus je kunt het ook zo uiprinten.' Ik knik. Mieke doet de laptop aan, voert het wachtwoord in en geeft de laptop aan mij. Ik start Internet op en ga naar mijn favorite site voor bladmuziek. Na een tijdje heb ik hem gevonden en print ik hem uit. Mieke pat har gitaar en probeert hem al te spelen. Na een tijdje gaat het al beter en zing ik zachtjes mee. 'Je hebt best een mooie stem Eline.' Ik kijk verlegen de andere kant op. 'Valt wel mee, maar goed we moeten het toch samen doen, dus moet ik wel zingen.' Mieke knikt. We oefenen het nog een paar keer en hetgaat al een stuk beter. Om 5 uur moet ik naar huis. 'Doei! Ik vond het heel gezellig! Ik zie je morgenwel wer!' Mieke zegt nog doei en dan fiets ik weg. Op weg naar huis.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!
    echt cool!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen