Foto bij Hoofdstuk 13

Lucas haalt Max en Michelle uit hun bed zodat die ook weten wat er aan de had is. Maar misschien hadden we dat beter niet kunnen doen, want zodra ze wakker zijn komen ze meteen op me af rennen. Max is een beetje(heel erg) in paniek ‘Wat is er gebeurt? Waar heb je last van? Wie heeft dat gedaan? Ik kil hem!!’ roept hij. ‘Max, kalmeer. Er is niks aan de hand alleen een beetje hoofdpijn door een stoeipartijtje gister.’ Breng ik met moeite uit. ‘Max, doe eens rustig. Wij gaan met haar naar het ziekenhuis. Je mag mee als je wilt.’ Helpt Hanna mij. ‘Natuurlijk ga ik mee! Het is mijn zusje.’ Zegt Max lichtelijk verontwaardigd. Nog geen vijf minuten later zit ik in de auto naast Max terwijl Ben en Hanna voorin zitten. Lucas en Michelle moesten thuis blijven omdat niet iedereen mee kon. Als we onderweg een paar keer over een heuveltje rijden moet ik een kreun onderdrukken maar gelukkig zijn we met vijf minuten bij het ziekenhuis. Ben, die rijd, zet Hanna, Max en mij af bij de ingang van de eerste hulp hij gaat eerst de auto parkeren en komt later weer naar ons toe. Voor we naar binnen lopen geeft Max me nog even een knuffel. Nu wordt ik toch wel een beetje bang voor wat de doctoren gaan zeggen.

Reageer (1)

  • SomeNights

    he dat ziekenhuis ken ik ergens van....
    ohja die zit tegenover de mac!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen