003. Axelle Sophie Maene
Toen ik bij het huis van Chloé aankwam, was iedereen er al. Emely haar vriendje, Jens was er ook voor afscheid te nemen. Ze waren ondertussen al meer als een jaar samen, en super schattig! Ian het vriendje van Melissa was er ook. De ouders van Amelia waren er ook om afscheid te nemen. Voor 2 maanden weggaan is niet niks natuurlijk. Ik had mijn moeder en Alain gisterenavond gedag gezegd omdat ze vandaag vroeg op hun werk moesten zijn, en ik ze niet meer zou zien. Ergens vond ik dat niet erg, want we maakten alleen maar ruzie dan dat we normaal tegen elkaar konden praten. De laatste tijd sliep ik meer bij Amelia dan thuis, of ik had mezelf opgesloten op mijn kamer. Ik ben blij dat ik 2 maanden weg ben van huis. Op dat vlak is mijn leven een regelrechte ramp! Ik hoop dat ik mijn echte vader vind. Misschien veranderd mijn moeder dan wel als ik hem heb gevonden, en zal ze blij zijn. Of zal ze juist nog kwader worden? Ik weet het niet, ik hoop op het beste.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door de stem van Chloé die door het hele huis roept dat ze klaar is en dat we kunnen vertrekken. Druk pratend liepen we naar de garage waar iedereen zijn tassen stonden, ik duwde als laatste mijn tassen in de auto. Megan, de moeder van Chloé, starte de auto en we reden weg, naar het vliegveld.
Eindelijk, ik zal en moet hem vinden!!
Sorry dat ik zolang niet schreef! Ik schaam mij echt!! Echt waar SORRY!! Ik ben nu al een week terug thus van vakantie, maar ik had het vorige week zo druk dat ik aper op quizlet ben geweest! En vandaag is het mijn verjaardag , dus dit is waarschijnlijk het enigste hoofdstuk voor vandaag. Of misschien dat er vanavond nog eentje komt!
Oke genoeg geluld, hoe is jullie vakantie al geweest?
reactie, kudo, tips?
Reageer (3)
Snelverderxo!
1 decennium geledenMooi! Snel verder!
1 decennium geledenIk ben naar Kos geweest, en het was er stikkend heet. Je kon geen 5 minuten in de zon blijven. Voor de rest ben ik nu druk bezig met alle 120 gemiste hoofdstukken inhalen. Op de 4de dag alles inhalen zit ik nog aan 16 stukjes die ik moet lezen (:
Het einde komt in zicht ^^
EN GELUKKIGE VERJAARDAG!
leuk!!! snel veder!!
1 decennium geledenxx