Foto bij Maybe, you aren't that irritatning...

Ik had Lily al laten weten -met veel tegenzin- dat ik bij Robert moet gaan studeren. Ik zat naast Robert op de bus, maar gunde hem geen blik waardig."We moeten afstappen."Hoorde ik hem naast me fluisteren. Ik knikte even kort en nam m'n tas. We gingen al aan de deur gaan staan. Toen de bus stopte stapten we uit. Ik volgde Robert op de voet tot we stopten bij een grote, witte villa."M'n ouders zijn een soort van rijk."Hoorde ik hem lachend zeggen. Zo was Robert best wel aardig, niet opdringerig, maar...normaal. Ik liep achter hem aan toen hij de deur opende."Maam! Ben thuis!"Riep hij door het huis."Wel je schoenen uitdoen."Fluisterde hij. Ik deed wat hij vroeg."Ha Rob! Hoe was je dag? En jij moet vast Brook zijn! Ik ben Clare."Vrolijk schudde ze m'n hand. Toen ze weer verdween trok ik m'n wenkbrouw op."Ze is altijd zo, hoor."Zei Robert ter bevestiging van m'n uitdrukking. Ik knikte even en liep samen met hem door naar een grote ruimte die de woonkamer moest voorstellen. Een man met donkerbruin haar zat de krant te lezen."Ha Robert, Je bent thuis!"Hij glimlachte eens m'n kant op."Brook, eet je vanavond mee?"Vroeg Clare vrolijk aan mij."Uhh..Ja, is goed."Ik was nog wat overdonderd van de blije sfeer hier. Thuis was dat bij ons helemaal niet zo. M'n ouders waren telkens te druk met hun werk."Mam, wij zijn naar m'n kamer, huiswerk maken."Riep Robert en trok me mee de grote, mamreren trap op. We kwamen aan bij een kamer met een grijsachtige kleur. Op de muren hingen foto's van Robert, met vrienden, alleen poserend en zelfs enkel in boxer. Ik moest eerlijk toegeven, een slecht zicht was het niet."Niet op de rommel letten."Zei Robert terwijl hij op z'n bed ging zitten. Ik ging voorzichtig op z'n bureaustoel gaan zitten."Je hebt een mooie kamer."Zei ik verwonderd. Ik had eerder posters vanuit de Playboy verwacht, maar het zag er veel volwassener uit.'Hier, kan je alles overschrijven wat je gisteren hebt gemist."Robert gaf me z'n cursus aan en ik nam m'n eigen cursus uit. Ik schreef alles over terwijl ik Roberts ogen in m'n rug voelde branden."Eten!"Hoorde ik Clare roepen. Ik liet alles liggen en liep samen met Robert naar beneden. De geur van spaghetti drong m'n neusgaten in. We kwamen aan in de eetkamer waar de borden spaghetti al klaarlagen.
Reactie's!
xoxo'

Reageer (7)

  • ShadowStarsX

    Mmmmmmm...

    1 decennium geleden
  • Killing

    geweldigg!!!

    1 decennium geleden
  • CookieJar

    goed geschreven (Y)
    sniel verder !!

    X.

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SNEEEEEEEEEEEEEEEL VERDER LOVE IT (K)

    1 decennium geleden
  • Misguided

    same as xADDICTEDx: can't wait till the next one !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen