The sisters of Strify and Yu and in love ,,, But what happens when you to meet TH?? {CB & TH}6
Plots hoor je een zucht. Jij: Euh?? Strify??
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie? wie?
1 decennium geledensnel verder!!
(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)(typing)(yeah)(hoera)
<'33
supper snel verder(Y)
1 decennium geledenOh owwhh...Da is minder precies. maar VERDER!
1 decennium geleden