Foto bij 029 || Beverly Sara Owens [16+]

Zayn veegde alle boeken en andere rommel van het bed af zodat we meer ruimte hadden. Vervolgens viel hij achterover en trok hij me aan mijn shirt mee. Ik viel bovenop hem en we begonnen elkaar hevig te zoenen. Ik wou de zoen helemaal niet stopzetten maar het moest. Tegelijkertijd trokken we elkaar's shirt uit wat wonder boven wonder nog werkte. Voor een kleine seconden werd ik afgeleid door zijn prachtige buik. Maar Zayn liet me niet langer meer kijken en trok me alweer naar zich toe. Ik voelde zijn handen op mijn rug en hoorde een korte klik van mijn bh. Zayn ging met zijn handen over mijn schouders en trok mijn bh van me af. Ik baande met mijn handen een weg over zijn buik naar de rand van zijn broek. Ik knoopte hem los en draaide ons om, waardoor ik onderop lag. Zijn broek was al gauw uit en ik zag een grote bobbel in zijn boxer zitten. Ik grinnikte even maar algauw stopte die omdat mijn broek naar beneden werd getrokken. Voorzichtig voelde ik 2 vingers om de rand van mijn slipje gaan, die vervolgens ook naar beneden werd getrokken. Zayn gaf me weer een lange kus op mijn mond, stopte, en baande zich een weg over mijn lichaam. Overal voelde ik zijn lippen op mijn lichaam. Ik voelde hoe zijn handen over mijn borsten heengingen, het gaf een fijn gevoel. Zayn kwam steeds verder naar beneden en plots voelde ik zijn tong over mijn clitoris gaan. Ik gaf een korte gil en merkte dat ik zwaarder begon te ademen. Ik keek even naar Zayn die glimlachte terwijl hij over mijn clitoris heen likte en 2 vingers bij me inbracht. Ik pakte met mijn handen zijn haren vast en trok er zachtjes aan. Na een tijdje kwam hij weer boven en gaf me een kus op mijn mond. Weer draaiden we ons om, hij lag onderop. Ik begaf mijn handen steeds verder naar onder en met een ruk trok ik zijn boxer naar beneden. Zijn behoorlijk grote vriend stond al stijf. Met mijn hand pakte ik hem vast en bewoog ik zachtjes op en neer. Ik merkte dat Zayn zwaarder begon te ademen en zachtjes kreunde. Ik grinnikte en ging wat sneller, waardoor Zayn alleen nog maar meer kreunde. Ik voerde het tempo nog meer op en stopte net voordat hij klaarkwam. Zayn keek me verbaast aan en ik gaf hem een gemeen glimlachje. "You're so mean." was het enige wat hij zei. Ik ging weer zachtjes op hem liggen en voor de zoveelste keer draaiden we ons weer om, hij lag nu bovenop. "You ready?" vroeg hij met een speels lachje. Ik knikte en ik voelde zijn lengte in me gaan. Ik begon te kreunen en ik schreeuwde zijn naam. Ik greep de lakens stevig vast en voelde hoe hij begon te stoten. Niet veel later voelde ik hem klaarkomen en daarna kwam ik zelf ook klaar. Zayn liet zich naast me neervallen en trok de lakens over ons heen. Hij glimlachte even naar me en gaf me een klein kusje op mijn wang, waarna mijn ogen vanzelf sloten.

Dus... awkward... hahaha ik heb nog nooit 16+ gedaan was het een beetje goed? LOL ik ben geen expert op dat gebied dus hopelijk vonden jullie het wat... xmuchlove

Reageer (3)

  • LStyles212

    het is goed geschreven hoor ;)
    maa ze hebben geen condoom gebruikt ofwel ??
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Goed geschreven.
    Maar ik heb een vraagje, Was ze nog maagd?

    Snel Verder Pleas...(flower)

    -x-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen