028 || Beverly Sara Owens
Gek genoeg vlogen de laatste uren voorbij. Misschien omdat ik totaal niet bij de les was, misschien omdat ik alleen maar dacht aan de toekomst, maar ik was blij dat het zo snel ging. Het was 3 uur. De bel ging en ik rende zowat het lokaal uit. Ik was zo geconcentreerd dat ik langs mijn kluisje heenliep. Snelwandelend ging ik terug en gooide ik al mijn boeken in mijn tas. Ik ritste mijn tas dicht en gooide mijn kluisje met een klap dicht. Nu gauw door.
Niet veel later kwam ik aan bij de kapstokken, en ook al wou ik de eerste zijn, Zayn stond er al. "Hey babe." zei hij en hij gaf me een kusje op mijn neus. "Hee cutie." zei ik en ik gaf hem een kusje terug. "So, are you ready?" Ik knikte en trok mijn jas aan. "We go with my scooter, if you don't mind." zei hij vlug nog voordat ik naar mijn fiets kon lopen. "Allright but, my bike... " zei ik twijfelend. "We'll pick him up later, common." zei hij en hij gaf me zijn helm. "Don't you need a helmet?" vroeg ik onzeker. Hij schudde zijn hoofd en ik negeerde het maar. Ik stapte achter op zijn scooter en samen reden we weg.
Niet veel later kwamen we aan bij zijn huis. Ik was nog steeds verbaast van al die grote huizen in deze wijk. Op hetzelfde moment kwam Britney aanfietsen bij haar huis. Ze zwaaide naar ons. "Hey Beverly! Hi Zayn!" zei ze vrolijk en ik glimlachte naar haar en zwaaide terug. Zayn haalde zijn sleutel uit zijn broekzak en opende de voordeur. "Well this... is my house." zei hij tevreden terwijl hij me binnen liet en de deur achter zich sloot. Ik had natuurlijk al een klein gedeelte van zijn huis gezien maar hier was ik nog niet geweest. "You want a guided tour?" zei hij met een knipoog. Ik knikte. Ik was eigenlijk wel benieuwt hoe zijn huis eruit zag en samen leidde hij me rond door zijn huis.
Zayn's huis was echt mega! Ik stond er versteld van wat er allemaal in een huis kon, en hij had me dat zojuist laten zien. "So.. homework?" vroeg ik een beetje twijfelend. Ik had geen idee of dat ook echt Zayn's bedoeling was maar om eerlijk te zijn had ik zelf nog wel wat huiswerk liggen maar wou ik niet als een nerd overkomen. Zayn knikte. "Yes, if you can help me with mine.. I'm not really good at history.."antwoorde hij onzeker. Ik keek hem glimlachend aan. "Sure I'll help you." zei ik vrolijk en hij glimlachte terug. "Let's go to my room then." antwoorde hij en ik volgde hem de trap op naar zijn kamer.
Daar zaten we dan, met z'n 2en, op Zayn's bed, huiswerk te maken. Ik hielp Zayn waar hij hulp nodig had en hij hielp mij, echte liefde. Na een tijdje te hebben gezeten sloeg Zayn zijn én mijn boek dicht. "I think we're done. Stupid homework." zei hij zuchtend. Ik knikte. Hij had helemaal gelijk: ik had een hekel aan huiswerk en ik deed het alleen omdat het moest. "Come." zei hij en hij trok me iets dichter naar hem toe. Wacht, wou ik dit wel? Wat was hij van plan? Ik was misschien nog wel helemaal niet klaar voor de dingen waar hij al klaar voor was. Door al die gedachten begon ik te stressen. "Relax." was het enige wat Zayn zei, alsof hij mijn gedachten kon lezen. Zachtjes duwde hij me achter op zijn bed en begon me in mijn nek kleine kusjes te geven, wat best een fijn gevoel gaf. Hij kwam met zijn gezicht meer naar boven en gaf me kusjes in mijn hals, op mijn wang, op mijn neus, op mijn voorhoofd en toen op mijn lippen, een grote lange zoen. Ik genoot van de kus en ging met mijn hand door zijn gitzwarte haren. Ze waren lekker zacht, maar toch hard door gel of haarlak, wat het ook mocht zijn. Precies tegelijk openden we onze ogen even, waar ik van schrok. Maar hij had zulke mooi chocoladebruine ogen waar je wel in zou willen zwemmen. Zijn ogen sloten weer en ik nam zijn voorbeeld aan. Ik voelde hoe 2 ijskoude handen onder mijn shirt verdwenen. Ik schrok van zijn aanraking, maar wende eraan, en later voelde het fijn. Zijn lippen kwamen heel dicht bij mijn oor en hij fluisterde zachtjes: "Are you ready for this?" Door zijn zachte lieve stem was het bijna niet mogelijk om nee te zeggen. Bovendien had ik er al helemaal geen problemen meer mee.
Goed, 16+... zou nu wel gepast zijn, alleen doe ik eigenlijk nooit 16+ en ik weet ook niet of ik het kan, ik weet ook niet of jullie het willen, ik kan het ook gewoon overslaan maar ik kan het ook wel gewoon proberen LOL het is was jullie willen....
Reageer (3)
hhaha maakt niet uit, wat jij wil, maar wij hebben er geen problemen mee(H)
1 decennium geledensnellverdahh <3
tuurlijk willen wij 16+
1 decennium geledenSnel verder pleas..
super geschreven !
1 decennium geleden