OO1 | Justin D. Bieber
If this love only exist in dreams... Don't wake me up.
Pearce: Een GBF is een gay best friend
'Juju' Kirde Brookelyn, ze drukte een kus op mijn lippen en kwam naast me lopen. Ik vond het nog steeds vreemd dat als we gewoon vrienden waren ze me kuste, ze zei dat - dat bij een GBF hoorde. Ik vond het wel best, ik had goede vrienden, mijn cijfers waren hoog en ik had Brookelyn.
'Hi brooke' zei ik vrolijk, ik pakte haar hand en leide haar mee het lokaal in. De leraar liep het lokaal binnen en begon met zijn uitleg, dit kende ik allemaal al dus begon ik tekeningetjes te maken in mijn schrift.
'Jus, ga je vanmiddag mee shoppen?' vroeg brook fluisterend aan mij, mijn vader was vanmiddag thuis. Dan kon ik maar beter weg zijn.
'Ja leuk, Brooke' zei ik opgewekt.
'Kan ik blijven slapen? mijn vader is vanmiddag tot morgen vroeg thuis.' vroeg ik aan haar.
'Tuurlijk, Juju' zei ze medelevend, Brookelyn was de enige die wist dat mijn vader me mishandelde. Ik dacht er vaak aan om gewoon mijn spullen te pakken en weg te gaan maar ik kon Jaxon en Jazmyn niet alleen laten. Eindelijk ging de bel en samen met Brookelyn liepen we naar de kantine, we gingen bij de anderen zitten. Iedere groep had een eigen tafel en je moest ook niet proberen aan een andere tafel te gaan zitten. Tenzij je gevraagt bent.
'Jus, wat vind je van deze?' vroeg Brookelyn terwijl ze het pashokje uit liep en een rondje draaide zodat haar rode jurk opwaaide. wauw.
'Wow, Brooke. Die is echt prachtig.' Zei ik tegen haar, ze glimlacht lief. Even later liepen we metde jurk vilig opgeborgen in een tasje de winkel uit.
'Laten we een ijsje eten en jongens spotten' Stelde Brookelyn voor met een knipoog.
'Dat is altijd een goed idee' Zei ik lachend, we liepen naar de ijs salon, ik had twee bolletjes yoghurt ijs met honing dressing en Brookelyn had natuurlijk chocolade met arbeien ijs. We zochten ons bankje op in het park, hij was perfect want hij had uitzicht op het meer -Shirtless boys-, op het hardloop pad en op het honden park.
Reageer (5)
I LOVE THIS ALLREADY (:
1 decennium geledenABOO (:
x
Haha Okay xd.
1 decennium geledenVerder
IK WIL OOK ZO'N GBF ;O
1 decennium geledenIK BEN VANAF NU JE ALLERGROOTSTE FAN. SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VERDER
1 decennium geledenVerder!!!
1 decennium geleden