Day four.
Omg, omg, omg, we stonden de hele dag in de top! 24 uur lang, omfg!
Dank jullie wel! Super erg bedankt!
Als dank heb ik toch maar een hoofdstuk geschreven en als jullie een reactie/kudo achterlaten, zal ik morgen tijd vrijmaken om nog een hoofdstukje te schrijven voordat ik twee weken weg ben!
Dank jullie wel! Super erg bedankt!
Als dank heb ik toch maar een hoofdstuk geschreven en als jullie een reactie/kudo achterlaten, zal ik morgen tijd vrijmaken om nog een hoofdstukje te schrijven voordat ik twee weken weg ben!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
I just freaking love your story and you should never ever ever stop writing! <3
1 decennium geledenBut. What about Zayn? Zayn no game? Lol, I had to rhyme.
1 decennium geledenI love it!
Harryisaslut.BUT I HATE EMILIE, MAY SHE DIE A THOUSANDS DEATHS AND EAT POO. ESPECIALLY EAT POO.Gosh, have a lot of fun on your vacation, love! I'm gonna miss you! But I'll just spam your GB closed!
Hehehe. Hehe. He. Haha. Hehe. Ha. He. @hoopellende: no.
It's your story I'm not meddling, I love you.HAHAHAHAHA, halfnaakte Louis. Man, dat moest ik zien! Heb je misschien een rolletje nodig voor het vriendinnetje van Niall? Ik bied me aan!
1 decennium geleden