*Caitlin's POV*
Ik liep naar buiten, het was een zonnige dag in Canada. Ik pakte mijn zonnebril uit mijn handtas en deed het op. Ik liep naar een dicht bij zijnde parkje. Terwijl ik liep keek ik om me heen, het is vrij rustig. Ik liep langs Justins huis, ik zuchtte. Ik mis hem, ik wil hem terug. Ook al os hij wereld beroemd. Ik zag Pattie in de voortuin. "Hey Pattie" zei ik en zwaaide naar haar. Ik liep naar haar toe en toen zag dat ze aan de telefoon zat. "Ja Justin, wat naar voor je! Maar je bent altijd welkom hier, iedereen mist je!" Ze zat met Justin te bellen! "Nou oke, ik zie je over twee dagen, ik haal je wel op. " Ze keek me blij aan maar ook weer verdrietig. "Doei, love you" en ze hangde op "Komt Justin?!" Vroeg ik enthousiast "Ja" beantwoorde ze met een lach. "Yes!" schreeuwde ik. "Ehh.. Waarom eigenlijk als ik vragen mag?" Zei ik nu rustig. "Nou.. Misschien mocht ik het niet vertellen maar, het is uit tussen hem en Sel" fluisterde ze "O.M.G" fluisterde ik "Daarom dus.."
*Selena's POV*
Toen ik bijna een hele pot augurken op had was ik eindelijk weer bij gekomen. Ik keek op mijn mobiel, en ging op twitter. "We're here for you Justin" en "We're here for you Selena" was aan het trending. Ik zuchtte, de hele wereld wist het dus al. Ik keek verder en zag veel foto's van Justin uit mijn huis rennen. Hij was aan het huilen, en dat brak me. Ik zuchtte en besloot wat te tweeten. "@selenagomez: I have the most incredible, amazing, caring fans. I love you guys." Daarna sloot ik af. Ik wilde mijn mobiel weg leggen toen mijn moeder belde. "Mam" zei ik toen ik opnam. "Sel, gaat het goed?" Ik zuchtte. "Ja, mam. Het is allemaal gewoon zoveel." Zei ik met een gebroken stem. "Weetje, ik kom nu naar huis, dan praten we verder en kijken we wat je kan doen." Zei ze lief. "Dankje mam, tot zo." En ik hing op. Ik liep naar beneden en legde de pot augurken weg. Hier zat ik dan, alleen in deze mega huis. Ik zuchtte en dacht terug aan de tijden met Justin. Ik wlde er niet aan denken. Gelukkig werden mijn gedachten onderbroken want mijn moeder kwam binnen. "Mom." zei ik en liep snel naar haar toe. En knuffelde haar. Ik voelde tranen komen en snikte. "Ach Sel, toch." Zei mijn moeder. "Laten we eerst even gaan zitten." Zei mijn moeder, en ze liet me los en trok me mee naar de bank. "Selly, waarom heb je het uitgemaakt.?" Vroeg ze aan mij. "haters." zei ik snikkend. Ik veegde mijn tranen weg. "Owh, Sel." En ze knuffelde me weer. Ik leunde op mijn moeders schouder en liet de tranen maar komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen