*Justin's POV*
Ik was zo verdrietig, hoe kon ze dit doen? Waarom? Ze heeft mijn hart gebroken. Ik rij snel naar Alfredo's huis. Ik rende naar de deur en bonkte paar keer heel hard op de deur en belde wel 10 keer aan. "Hi Justin" zei hij. Ik stapte naar binnen "Alfredo doe de deur dicht" schreeuwde ik terwijl ik met verdriet en woede naar de woonkamer stormde. Ik plofte op de bank en Alfredo ging tegenover me zitten "Ze heeft het uit gemaakt" schreeuwde ik. Ik kon me zelf niet beheersen. "Echt? Damn, dat is geen goed nieuws bro" Zei hij terwijl hij zijn hoofd schudden "Dit lijkt me niks voor Sel" mompelde hij. "Maar het is gebeurd!" Zei ik en ik balde mijn handen in vuisten, ik was zo boos. "Weetje wat, waarom ga je niet naar je moeder en je oude vrienden voor een brake. Ik regel het wel met scooter en Selena" Zei hij. Ik keek hem aan, dat was een goed idee. "Echt? dank je man!" Ik gaf hem een knuffel en een schouder klopje. Ik bel mijn moeder even..

*Alfredo's POV*
Jeetje, wat een nieuws. Selena heeft het uitgemaakt? Niks voor haar, dacht ik. Niet veel later richtte ik me weer op wat ik moest doen. Scooter bellen. Ik pakte mijn telefoon en typte Scooter's nummer in. "Eey, Fredo. Wat is er?" Hoorde ik hem zeggen. "Het is uit met Justin en Selena. Sel heeft het uitgemaakt." Ze ik. "Owh jeetje, wat een nieuws. En nu?" Antwoordde hij me. "Nou, ik heb Justin verteld dat hij terug moet naar zijn ouders en vriendin. In Canada" Zei ik door de telefoon, tegen Scooter. "Uh, ja lijkt me wel een goed idee." Zei hij tegen mij. "Dus het is goed als hij een weekje niet op werk is?" Vroeg ik. "Het moet wel. Hopelijk kan hij daarna zich weer richten op zijn werk." Antwoorde hij weer. "Oke, dan vertel ik dat hem" Zei ik. "Tot later" zei Scooter. En toen hing ik op en liep weer terug naar Justin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen