Foto bij nine

Mijn ouders raasden over me met overdreven praatjes over het prachtige uitzicht vanop het kasteel. Ik draaide met mijn ogen.
Toen de hele groep terug was, gingen we aan boort. Ik ging meteen naar onze kajuit. Daar trok ik mijn bikini aan en nam ik mijn strandhanddoek. De rest van de namiddag zouden we verder varen en even stoppen om te gaan zwemmen. Ik had hier heel veel zin in. De zon brandde heel hard.
Het water was hemelsblauw. Ik sprong erin als een bommetjes en gebaarde naar mijn broer dat hij ook moest komen. Bijna iedereen zat in het water. Enkel de familie Styles was niet te bespeuren. Ik was hier heel blij om. Iedereen begon samen te spelen en al snel ontstond er een gezellige sfeer. Mijn mond smaakte verschrikkelijk zout door de vele keren dat ze me kopje onder hadden geduwd. Ik lachte. Dit was vakantie.
Lila, een 4-jarig meisje, zwom naar me toe.
"Hallo", begroette ik haar met een lach. "Je moet niet te dicht bij komen hoor, straks verander ik in een grote haai en eet ik je in 1 keer op!"
Het meisje lachte hard en zwom al spetterend weg. Ik ging haar achterna.
Na een poosje voor haaitje gespeeld te hebben, gaf ik me over. Lila kwam terug dichterbij.
"Ik ben blij dat jij mee bent op de boot", bekende ze.
"Ik ben ook blij dat jij mee bent", zei ik terug.
"Waar zijn de andere mensen?", vroeg ze.
"Iedereen is hier.", zei ik. Ze keek me met een ongelovig gezichtje aan. "A, ja, er is 1 familie niet. Ik begrijp niet waarom ze komen zwemmen. Het is toch kei warm!"
Lila knikte en keek terug naar de boot.
"Waarom kijkt die jongen naar ons?", vroeg ze, op een onschuldige toon.
"Ik keek om en zag dat Harry vanachter een muur op het dek ons in het oog hield. Wat was er toch met die jongen? Ging hij nu zelfs vrouwen in bikini bespioneren?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen