Foto bij Whoah!

Heb vandaag een nieuw shirt gekocht, met vampiertanden erop. Vond het wel geweldig passen bij m'n persoonlijkheid xD.
Veel plezier!

Het was 8 uur en het school zou over een goede 30 minuten beginnen. De spanning overspoelde me toen ik een stap in het park zette. Langzaam liep ik verder tot ik bij een bankje kwam. Ik ging zitten en keek naar m'n pumps. Ik voelde een hand op m'n schouder waardoor ik zeker een meter in de lucht sprong. Het was Robert."Wat moet je nu weeral?!"Gromde ik luid."Ik vroeg je om vandaag te komen, remember?"Hij grijnsde, en oh, wat had ik een zin om z'n gezicht te verbouwen."Ben ik niet duidelijk genoeg geweest de vorige keer? Of moet ik er een tekeningetje bij maken?"Ik probeerde m'n stem zo normaal mogenlijk te houden, wat goed lukte. Hij grijnsde alleen maar. Ik maakte rechts ommekeer en vertrok naar school."Je kunt me niet voor eeuwig afwijzen, Brook!"Hoorde ik hem nog roepen. Oh, wacht maar. Ik trok m'n gescheurde legging goed en liep de school binnen. Meteen kwamen Evelyne en Manon naar me toe."Goedemorgen schat!"Hoorde ik hun in koor zeggen. Ik kreeg een kus op de wang van beiden en we liepen door naar de speelplaats."Je bent zo boos?"Hoorde ik Evelyne naast me."Die player ook! Hij wachtte me op in het park. M'n gehele dag verpest! Hij zei nog, ik citeer:'Je kunt me niet voor eeuwig afwijzen, Brook!'. Wacht maar af, wie laatst lacht, best lacht."Zei ik even zelfvoldaan. Ik nam m'n chocomelkje uit m'n tas en dronk ervan."Chocolade!"Zuchtte ik luid, waardoor Manon en Evelyne luidop in de lach schoten. De eerstejaars die al aanwezig waren keken ons verbaasd aan."Wie wil er een handtekening!"Riep ik luid, waardoor ze terug naar hun vrienden keken. Soms voelde ik me wel een dier in de zoo. Alsmaar bekeken worden is niet een pretje.
*Lesuur 1, Chemie*
"Zo juffrouw Dayton bent u afgekoeld?"Vroeg meneer Fonfaneïata aan me. Ik haalde m'n schouders op terwijl hij doorging met de uitleg."Jullie gaan samen met jullie buurvrouw, buurman een project doen. Zelf een parfum maken, naar aanleiding van de vorige les. Juffrouw Dayton, u zal wat uitleg moeten vragen aan jongeheer Pattinson over de vorige les.-Ik zuchtte luidop-Jullie hebben 2 weken."Meneer deelde blaadjes uit waarop stond waar het parfum aan moest voldoen."Ik zei toch dat je me niet voor altijd kon afwijzen."Hoorde ik naast me."Hou je mond als je niet weer een klap wilt."Siste ik door m'n tanden. De komende 2 weken gingen mijn dood worden.
Reactie's!!
xoxo'

Reageer (5)

  • ShadowStarsX

    dat denk ik ook ...

    1 decennium geleden
  • Xenelope

    Dat shirt wil ik ook. Waar vandaan??

    1 decennium geleden
  • Huoriel

    Nou, mijn dood zou het zeker niet worden x)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    ^^ :P

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Ohlalaa^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen