027
Megan-Nicole Moore
Ik en Harry lopen weer het hotel binnen rond etens tijd. 'Waar gaan we eten?' Vraag ik aan hem en hij haalt zijn schouders op, we lopen naar de liften en gaan naar onze verdieping toe. We stappen samen uit de lift en zeggen gedag als we naar onze eigen kamers gaan. Ik maak de deur open en loop de hotelkamer in. Ik loop naar het raam toe en kijk naar de zee die voor me uit strekt. Ik open de grote deur en stap het balkon op waar de warmte me tegemoet komt. Ik loop de kamer weer in en laat de deuren open staan, ik pak mijn laptop en camera en zet die buiten neer op het tafeltje. Ik pak een glas water en ga aan het tafeltje zitten. Ik start mijn laptop op en haal mijn iphone uit mijn broekzak. Ik zie dat ik geen berichtjes heb en leg hem naast mijn laptop neer. Als mijn laptop is opgestart sluit ik mijn camera aan en zet alle foto's in een map. Ik maak de camera weer los en ga alle foto langs, de foto's die mislukt zijn verwijder ik en ik kies een paar goede uit. Ik schrijf op hun website een verslag over hun en de dag en plaats de foto's erbij. Ik moet elke dag een verslagje schrijven over de dag en de foto's er bij plaatsen. De overige foto's stuur ik naar Paul toe zodat hij er iets anders mee kan doen. Ik sla het op en log in op het one direction twitter account. onedirection: Nu elke dag een verslagje over onze dag met foto's! kijk op de site om het eerste verslagje te zien! xx Megan-Nicole Ik kijk tevreden en klik op tweet. Ik log me weer uit en ga op mijn eigen twitter. TheycallmeMegan: It was an amazing day! now i'm hungry and I don't know where the boys are! Al snel zie ik dat ze de jongens onder spammen en dat het trending is: Do A Twitcam To Find The Boys Ik lach en start een twitcam. Al snel zijn er een paar duizend kijkers, ik glimlach naar het scherm en begin wat te praten.
--
Saaie hoofdstukjes horen erbij! I hoped you liked it (:
Er zijn nog geen reacties.