|| O16.
Haii!!
Het spijt mij zeer dat ik weinig activeer. Maar! Daar heb ik een goede reden voor! Ik werk momenteel aan een "echt" verhaal. Dus geen fanfic maar een echt verhaal.
Ik had een droom en ineens, BOEM! Eerst deed ik er niets aan maar nu heb ik besloten om er echt wat van te maken.
Misschien ga ik er ook een quizlet story van maken, wat vinden jullie?
Het is eigenlijk bedoeld om het verder af te werken en om het misschien wel naar een uitgeverij te sturen ofzo. Heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat gaat. Maar ja...
Welkom 2 nieuwe abo's, bij de Supermaaaaaaaaaaaaan-club. Ja, ik heb besloten dat ik jullie Supermaaaaaaaaaaan-club noem, vind ik grappig.
Maar om het allemaal even samen te vatten:
Ik ben terug, en heb de grote fout gemaakt om mijn groep 8 - afscheids musical terug te kijken met het gevolg dat ik het liedje (wat ik moest zingen, in mijn eentje, waar ik gewoon doodsbang voor was) weer in mijn hoofd heb.
*ALS IK DE LICHTJES IN JE OGEN ZIE!!!!* , dat moest even.
HYL<3
#16.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
uhm bedoel je niet de olympische spelen?? dat is niet OG weet je dat
1 decennium geledensnel verder plzz
Super geschreven!
1 decennium geledenSnel verder!
En wat is de OG?
x
Yeajj een deeltje ik miste deze story egt zoww erg.
1 decennium geledenEn verder????? Ikke hou van kudooo gevenn