Halloween
Het is Halloween Tim en Ellemieke gaan langs de deuren om snoep te vragen en ze zeggen erbij snoep of je leven en ze zijn ook griezelig verkleed en ze hebben een mandje bij zich en daar doen ze het snoep in.
Tim is verkleed als vampier en Ellemieke is verkleed als zombie en Evi is verkleed als heks en Rob is verkleed als spook en ze gaan met z`n vieren langs de huizen.
Maar dan opeens komen ze bij een oud en vervallen huis.
Zzzzullen wwwe dddaar wwel naar binnen gaan? Stotterde Evi bang.
Man stel je niet aan zei Rob haar broer.
Nou eigenlijk heeft Evi wel gelijk zei Ellemieke. Sta jij nu ook aan haar kant? Vroeg Rob.
Ophouden! Riep Tim dan gaan we twee aan twee lopen Rob en Ellemieke en Evi en ik.
Rob wil jij met Ellemieke voorop of gaan wij voorop eh…gaan jullie maar voorop.
Oké vind, jij het goed evi? Slik vvvooruit dan maar.
Maar als ik het eng vind mag ik dan in je hand knijpen? Oké is goed.
Maar dan bij elke stap dat ze zetten knijpt evi in Tim`s hand, maar dat was niet de bedoeling zei Tim nou gaan we gewoon lopen. Maar we zijn dicht bij de deur zei evi.
Wat maakt dat nou uit zeiden Rob en Ellemieke. Tja, eigenlijk hebben jullie gelijk zei evi.
Loop nu gewoon door zei Tim ze waren nu bij de deur en Rob en Ellemieke liepen naar de deur om te bellen.
De deur ging krakend open en er stond een oude mevrouw en Tim, Rob en Ellemieke zeiden snoep of je leven en de mevrouw gaf hem snoep en toen vroeg ze aan evi, waarom zei jij geen snoep of je leven?
Eh, dat was ik vergeten zei evi snel oh nou hier heb je een beetje snoep.
Iets verder op zei Rob, zeg wat had jij net?
Oh niks speciaals zei evi snel maar eigenlijk was er wel iets want evi wist nog goed van een keer toen zei ze tegen die mevrouw, oma oma kom nou! Toen had oma tegen evi gezegd hier ben ik hoor en evi had netjes sorry mevrouw gezegd.
Maar ze vind dat ze het niet allemaal hoeven te weten. Ze liepen gewoon verder en Ellemieke kwam zachtjes naast haar lopen en vroeg wat had jij net bij die mevrouw? Evi dacht bij har zelf zou ik het tegen Ellemieke zeggen? Ach, dat kan vast geen kwaad.
Toen zei ze tegen Ellemieke wat er gebeurd was.
Oh vandaar dat je niks zei eigenlijk wel een beetje logies, je schaamt je zeker nog een beetje hé?
Ach, het kan iedereen gebeuren.
En zo liep alles nog goed af en hadden ze nog een mooi Halloween feest.
Er zijn nog geen reacties.