Tim en Ellemieke zitten te wachten tot de bel gaat, want alleen deze schooldag afmaken en morgen naar school en ze hebben zomervakantie!!!
Maar sommige kinderen uit de klas gaan morgen al op vakantie want ze moeten heel ver rijden en daarom hebben ze morgen al vrij.
Maar Tim en Ellemieke gaan morgen wel naar school dat is eigenlijk wel beter want dan kun je je spullen meenemen en dan kan de juf alles tegelijk uitdelen.
Maar eigenlijk zijn Tim en Ellemieke wel een beetje jaloers op de kinderen die al eerder vrij hebben.
Maar het gaat erom dat je een leuke vakantie hebt en dat hebben Tim en Ellemieke ook.
Want ze gaan eerst met de auto naar Belgie het plaatsje Oost-Duinkerke.
En daar na met de auto naar Frankrijk naar het plaatsje Calis en vanaf dat plaatsje kun je Engeland zien liggen en toen gingen ze iets heel leuks doen of in elk geval Tim en Ellemieke vonden het heel leuk want ze gingen met de boot naar Engeland en toen gingen ze met de tram naar New York en dat vonden ze heel leuk en trouwens ze hadden allebei een eigen camera en daar kon je foto`s en filmpjes opmaken en toen ze terug in het huisje waren toen waren ze dood op en Tim en Ellemieke vielen allebei als een blok in slaap toen ze op hun bedden lagen.
De volgende dag gingen ze een tijdje winkelen op de boulevard en daarna gingen ze een hele poos bakken op het strand en Tim en Ellemieke gingen spelen in de zee en maakte op het strand een diepe kuil en daar gingen ze ook in spelen.
En verder die week hebben ze allemaal mooie dingen gedaan.
En toen ze naar huis gingen op de snelweg stopte papa opeens bij de MC Donalds
Toen kregen Tim en Ellemieke een lekkere happy meal en Tim en Ellemieke hadden kipnugges en als speeltje had Tim een olifant en Ellemieke een giraf.
En als laatst kregen ze een heel groot softijs en toen gingen ze op weg maar Tim en Ellemieke hadden hun ijsje nog niet op en toen remde papa expres heel hard en Tim en Ellemieke hadden allebei het ijsje in hun gezicht maar gelukkig konden ze er allebei om lachen en verder de terug weg hadden ze dvd gekeken in de auto met ieder een koptelefoon op.
En toen ze later thuis kwamen waren oma en opa net want die wisten dat ze vandaag weer kwamen rond deze tijd.
En verder deze vakantie hadden ze allemaal leuke dingen gedaan en toen papa weer naar het werk moest hadden Tim en Ellemieke nog een weekje vrij.
Ellemieke ging toen met Evi spelen bij Evi thuis in de bouw en toen gingen ze belletje lellen en dat was heel leuk toen hadden ze verder die dag nog mooi gespeeld en Ellemieke bleef daar slapen en toen gingen ze heel laat naar bed en hadden ze de volgende dag nog dolle pret.
En ondertussen had Tim bij een vriendje geslapen en toen ging mama eerst Ellemieke ophalen en daarna Tim want Ellemieke was ook als eerste weggebracht en daarna gingen ze Tim ophalen en verder die week waren ze thuis gebleven maar dat was ook heel mooi.
En op school hadden ze mooi wat vertellen en de juf vond het heel mooi.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen