Bij opa en oma
Het is zaterdag Tim en Ellemieke zitten voor de televisie maar er is niks moois voor.
Dus zijn ze maar een beetje aan het knipperen.
Dan gaat de telefoon en mama pakt op en even later roept ze Tim en Ellemieke.Dan vraagt mama of ze bij opa en oma willen logeren dat willen ze wel en mama zegt dat ze tegen 3 uur (koffiedrink tijd) komen. Als mama heeft opgehangen rennen Tim en Ellemieke direct naar boven om hun spullen te pakken. Maar als ze beneden zijn zegt mama tot hun teleurstelling dat ze eerst nog moeten eten. Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh……… zeggen Tim en Ellemieke tegelijk. Dan gaan ze eten en na het eten duurt de tijd heel lang. Daarom gaan ze eerst nog naar de winkel om iets lekkers te kopen en dan gaan ze naar opa en oma toe. En als ze bij opa en oma zijn geven ze elkaar een dikke knuffel opa en oma zijn blij dat ze er zijn.
Dan gaan ze nog even kletsen en dan zegt oma jullie zijn toch niet voor niets hier gekomen. Nee riepen Tim en Ellemieke in koor.
Waar voor dan? Vroeg opa verbaast we komen hier logeren zei Ellemieke. Oh …. Zei opa, wist u dat dan niet? Vroeg Tim, grapje zei opa oma en ik hebben samen de logeer bedden klaar gezet.
Dan praten ze nog even verder en dan gaat mama weer naar huis Tim en Ellemieke geven mama een dikke kus. En dan vertelt opa dat ze ook kerstbomen verkopen.
Oh zei Ellemieke, hoe moet dat dan? Vroeg Tim. Nou…zei opa.
Toen ging de bel oma deed open. Er stond een mevrouw voor de deur er staat een bordje met kerstbomen te koop op zei ze, klopt dat? Vroeg ze, ja dat klopt zei oma. Nou ik wou er graag 1 kopen. Dat kan, zei oma is het goed als ik even de logees roep? Ach, natuurlijk is dat goed zei de mevrouw.Tim en Ellemieke komen jullie? Oké zeiden ze. En daar kwamen ze dan Tim, Ellemieke en opa hoi zeiden ze tegelijk, hoi ik wou graag een kerstboom kopen zei de mevrouw weer. Oké, zei opa kom, ga maar even mee naar achter zei opa. En daar gingen ze Tim, Ellemieke, opa, oma, en de mevrouw op weg naar de kerstbomen.
En toen ze daar waren vrluisterde opa in Tims oor vraag maar wat von soort ze wil.
Oké, zei Tim en dat deed hij. Een grote dikke zei ze, oké zie opa, deze misschien? Vroeg Ellemieke, ohhhhhhhhh…. Die is mooi zei ze die neem ik, hoe duur is die? Vroeg ze 12 euro zei opa oké zei de mevrouw en ik wou ook nog graag een klein boompje voor mijn zoontje heeft u dat ook ? Ja, hoor zei opa kijk deze misschien, ja die is heel goed zei ze hoe duur is die? Vroeg ze 5 euro zei opa oké zei de mevrouw en die kocht ze ook.
En zo ging het de hele dag verder. En hadden ze verder nog een mooie dagen de volgende dag sliepen ze heel lang uit.
Einde

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen