Lin en Tim zijn een tweeling ze spelen samen buiten.
Ze hebben het zwembadje op staan met de glijbaan ervoor.
En hun moeder heeft de tuinslang bovenop de glijbaan vast geknoopt.
Nu is de glijbaan lekker nat en glad ze glijden er heel vaak af en plonsen in het water.
Ze gieren het uit van het lachen en hun moeder lacht soms mee.
Nu komt moeder naar buiten met iets lekker`s.
Lin en Tim rennen meteen naar hun moeder en pakken het van het dienblad.
Ze rennen weer terug naar het zwembadje en plonsen er lekker in.
Mmm zegt Lin lekkere Wicky ja zegt Tim lekker en lekkere Spongsbob koekjes.
Tim begint te spartelen met zijn benen en Lin doet mee net een bubbelbad zegt ze.
Nou begint hun hond te blaffen en Lin en Tim kijken op.
Het zijn Daniel en Eefie hun neef en nicht , Lin en Tim gaan direkt naar ze toe geven ze een knuffel.
He nou zijn we nat lacht Daniel maar kijk eens wat we mee hebben genomen en ze laten hun tas zien. Jullie zwem spullen vraagt Lin ja zegt Eefie en nog wat.
Wat dan vraagt Tim onze logeerspullen zegt Daniel yes zeggen Tim en Lin tegelijk.
Trek snel jullie zwemspullen aan dan gaan we in het badje zegt Tim.
Maar eerst zeggen we tegen jullie moeder dat we er al zijn en vragen we waar we onze tas neer moeten zetten.
He Tim en Lin zijn moeder we zijn er hoor en we trekken onze zwemspullen aan.
Oke zegt ze maar eerst gaan we even koffie drinken want het is drie uur kom maar mee naar buiten.
En als de koffie op is trekken Daniel en Eefie hun zwemspullen aan.
En `s avonds als Tim en Lin zijn vader thuis komt geven ze hem ook een lekkere natte knuffel.
Daarna gaan ze lekker patat eten maakt hun moeder een lekkere milkshake voor iedereen en krijgen ze ook nog een ijsje.
En als ze naar bed gaan om tien uur zijn ze dood op en binnen tien minuten slapen ze alle vier.
En de volgende dag slapen ze wel tot tien uur en gaan ze weer lekker in het badje.

Reageer (1)

  • Menna

    Awww, vet schattig :) haha. Wow ik zit weer sinds lange tijd op quizlet.... Grappig verhaaltje :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen