Once upon a time.. [Part 1]
In een land hier ver vandaan genaamd Snijbonia, woonde een doodnormale snijboon. Mensen lieten hem vallen en vertrouwde hem niet meer. Zijn naam was Frankie, tenminste.. dat dacht hij. Niemand praatte meer tegen hem en Frankie begon te twijfelen aan zijn leven.
Was dit wel de moeite waard? Wat is er mis met hoe ik ben? Waarom praten ze niet tegen mij, maar wel tegen hem? Allemaal vragen die dagelijks door zijn groene schil schoten. Het leven was moeilijk in Snijbonia, de lonen waren laag en elke supermarkt was leeggekocht. Nergens was eten te vinden.
Tevens was er ook niets om te doen in het land, nergens was een speeltuin om te schommelen of een glijbaan om vanaf te zwieren. Nergens was vermaak.
-
Frank Pov.
Ik trapte een in de weg liggend steentje aan de kant en keek omhoog naar de bos groene lucht. Een zucht verliet mijn mond, een mond met scheve tanden. Mijn ouders hadden geen geld voor een beugel, doordat de lonen laag waren sliepen we allemaal in een kamer. Een kleine krappe kamer.
Ondertussen liep ik al in een grasveld, waar geen stenen lagen om weg te schoppen. Alleen maar gras. Dood, maar dan ook dodelijk saai.
Reageer (9)
Ik heb net 110 Snijbonen gered!!! Jeej!
1 decennium geledenOntroerend
1 decennium geledenWoohoo, ik heb net even 100 snijbonen gered door jou een abo te geven! Dit is te genius om geen abo te nemen!
1 decennium geledenMisschien moet je even hier kijken.
1 decennium geledenSnijbonen krijgen voorrang!
Haha
1 decennium geleden