elise's POV
je kijkt toe hoe epsilon verdwijnt. als ze weg zijn zucht je. nu moeten jullie nog een keer tegen 'mark maakt niet uit wat die coach nog zegt ik ga dat doel niet meer in' zeg je tegen mark als hij langs je loopt. hij kijkt je eerst verbaast aan maar daarna knikt hij. als jullie weer buiten staan zien jullie de coach staan. 'we gaan naar Fauxshore' zegt ze als jullie naar de bus lopen. na een paar minuten zit iedereen en gaan jullie richting Fauxshore. na een half uur moeten jullie de bus uit om te trainen , je loopt naar buiten en zoekt een plek om te trainen als je een bekend iemand ziet trainen 'hoi' zeg je als die persoon zich omdraait zie je dat het Xavier is 'dit keer ben jij het die aankomt lopen' zegt hij met een lach 'wat doe jij hier ik dacht dat..' zeg je zonder je zin af te maken 'mij team moet jullie bij Fauxshore verassen maar we lopen wat achter op schema 'o dat gaat leuk worden' zeg je 'ik wed dat bellatrix het op je broer gemunt heeft' zegt Xavier 'welke van de twee?' vraag je met een euh heb er twee blik op je gezicht 'jordan omdat hij nu jullie help ik denk namelijk dat ze nathan met rust laat' je kijkt hem verbaast aan 'keeve is op hem en dat is haar beste vriendin' zegt hij lachend om je gezicht 'aaaah schattig mijn broertje heeft een lover' zeg je met een lach op je gezicht 'was je aan het trainen?' vraagt Xavier om het onderwerp te veranderen aan zijn gezicht te zien heeft hij niets met dit soort dingen 'zo ongeveer wilde net beginnen' zeg je 'vind je het erg als ik mee doe' vraagt hij 'oke maar ik doe geen hissatsu technieken die bewaak ik lekker tot de wedstrijd' zeg je 'je hebt me door he' zegt hij 'ja jammer he'zeg je en je steekt je tong uit 'kom hier' zegt Xavier en geeft je een kus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen