Foto bij What Matters? Love Matters!

(Omdat jullie allemaal zo liefjes zijn, en omdat ik inspiratie heb xD)

School was eindelijk uit. Ik zat in de auto naast Lily an tuurde wat uit het raam. Robert liep met gebogen hoofd over straat. Ik had op de een of andere manier een soort van medelijden maar m'n geweten overtrof dat gevoel. Toen het verkeerslicht eindelijk op groen sprong reden we door. Aangekomen bij de pizzeria parkeerde Lily en stapten we uit. We liepen de pizzeria waar Giovanni ons al uitbundig begroette. "Zo dames, wat zal het zijn?" Z'n engels was best grappig, met het Italiaanse accent dat hij had."Voor mij een pizza Quatro Fromaggi."Lily bestelde haar pizza en we gingen zitten aan een tafeltje."En wat zal het zijn voor te drinken, dames?"Vroeg een ober."Voor mij Gini, en jij Brook?"Vroeg Lily aan me."Een cola alsjeblieft." Ik keek rond. Giovanni had de tent weer heringericht. De muren waren nu rood, met een gouden zonnebloem op de muur. Er hingen ook verschillende schilderijen van Toscane en Rome. De donkerbruine tafeltjes waren versierd met een vaasje met een zonnebloem in. Het was echt ongeloofelijk gezellig. De ober kwam met onze drankjes en ik nipte van m'n glas."Waarom ben je zo stil, Brook?"Vroeg Lily bezorgd."Ik ben echt moe! En school is saai."Lily grinnikte.
*Thuis*
Ik kreeg een smsje van een onbekend nummer. Ik opende en begon te lezen.
'Kan je morgen voor school, naar het park komen? X.'
Er stond geen naam bij, wat ik raar vond. Maar m'n nieuwsgierigheid was geprikkeld. Ik deed m'n pyjama aan en ging in m'n bed liggen.
Reactie's!
xoxo'

Reageer (8)

  • ShadowStarsX

    dat is diene Robert ...!!Sowieso !

    1 decennium geleden
  • Myths

    Robert!

    I like Pizza 'Quatro Fromaggi' (H)

    1 decennium geleden
  • Killing

    Uhu, Robert! <3

    1 decennium geleden
  • StarJoycce

    hihi, i guess it's mister onnozelaar xd. i like it! heb meteen abbo genomen :).
    x

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    jaja nu ben ik ook nieuwesgierig hijs hip :)
    echt verder gaan heur :D:)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen