Ik word wakker op iemands schoot en kijk recht in het gezicht van Justin. Ik veer meteen rechtop en hij kijkt me met een geïriteerde blik aan. ''Had me gewoon weggeduwd.'' Snauw ik waarna ik mijn knieën optrek en met mijn rug naar hem toe in mijn stoel geleund ga zitten. Ik hoor hem zuchten en vervolgens zijn iPhone uit zijn broekzak pakken. ''68 gemiste oproepen en 44 smsjes.'' Mompelt hij waarna ik me weer omdraai op mijn stoel. ''Van wie?'' Ik buig voorover zodat ik mee kan kijken op zijn schermpje en kijk naar de lijst namen. ''Iedereen, ze hebben het dus tegen iedereen verted dat ik weg ben. Heb jij nog gemiste oproepen?'' Ik krul niet-wetend mijn mondhoeken naar beneden en haal mijn schouders op. Ik vis mijn roze iPhone uit mijn broekzak en ondgrendel hem. ''Wauw.'' Zeg ik droogjes. ''1 smsje van Caitlin.''
'Av kom naar het hotel, Justin is weg. x' Justin grinnikt en stopt zijn iPhone terug in zijn broekzak. ''Ze verwachten toch niet dat je met mij mee bent.'' Ik knik en zet mijn iPhone uit waarna ik de sikaart eruit haal. Justin kijkt me vragend aan en ik wijs naar de zijne. ''Moet je ook doen hoor, anders kunnen ze ons traceren. Zijn lippen vormen een 'o' en ook hij haalt zijn simkaart eruit. ''Slim.'' Mompelt hij zachtjes waarna hij zijn pet wat verder naar beneden trekt zodat zijn ogen niet meer zichtbaar zijn. ''Is dat een complimentje meneer Bieber?'' Vraag ik met een grijns. Hij reageert niet en ik trek de pet van zijn hoofd. Hij kijkt geïriteerd naar zijn pet in mijn hand en rukt hem eruit. Hij zet hem weer precies op zoals hij zat en knikt. ''Misschien.''
OMG! Het spijt me dat het zo lang moest duren!! Echt supersorry! Maar hier is er weer een. (:
xo
Reageer (2)
ik wil meer deeltjes bij deze story (a) <3
1 decennium geledenWauw, die Iphone is friggin' mooi, net zoals de nagels van het meisje (;
1 decennium geledenOmg, eindelijk weer een deeltje, ik hou echt van dit verhaal!!! (;