Harry's POV

Eigenlijk wist ik helemaal niet zo veel over de stad, maar het was een goede uitvlucht geweest om meer tijd met haar door te mogen brengen. Ik toonde haar de school waar ze vanaf maandag naartoe zou gaan. Ik ging niet naar dezelfde school want het was een meisjesschool,maar ze zou zich wel redden alleen, dat wist ik zeker. Daarna toonde ik haar het park dat juist om de hoek van de straat was. We gingen op een bankje zitten en praatten wat over wat we nog zouden doen straks. We beslisten om iets te gaan drinken in een cafeetje een beetje verderop.

Sofie's POV

We gingen naar binnen en kozen een tafeltje in de hoek. Toen de ober kwam,bestelden we beiden een cola. We vertelden elkaar verschillende dingen over onszelf.Zo kwamen we te weten dat we beiden dezelfde passie hadden voor muziek en we beiden graag zongen. "Guess we should do a duet sometime then," zei ik eerder om te lachen, maar Harry nam het wel serieus op. "Yeah, guess we should sometime," antwoordde hij gemeend terug. Na ongeveer een half uurtje verlieten we het café en liepen terug naar Harry's huis. Toen we door de straat wandelden zag ik een meisje, ze staarde ons aan en ik voelde me niet op m'n gemak. "Who is she?" vroeg ik aan Harry. "She's my ex-girlfriend,Amber," antwoordde hij. "She keeps staring at us," zei ik omdat ik me er ongemakkelijk bij voelde. "Guess she's just not over me yet," antwoordde hij. "Are you?" vroeg ik. Hij lachtte even en zei : Yes, I am, it's almost a year ago, but she still wants me back." "Do you have a girlfriend at the moment?" vroeg ik nieuwsgierig, maar tegelijk ook bang naar wat het antwoord was. Hij antwoordde niet direct en ik voelde me schuldig voor het stellen van die vraag. "I'm sorry, shouldn't have asked you that, i think." "No, I don't have a girlfriend," zei hij dan toch. Ik kon er niet aan doen maar door deze woorden werd ik heel blij. Na een tijdje zei hij nog : " But sometimes I really want to have a girlfriend. When I see all my friends being happy with their girlfriends, and I'm just sitting there alone... it hurts, you know," zei hij me nu heel eerlijk. Ik begreep hem volledig want ik had nog nooit een vriendje gehad en al mijn vriendinnen hadden een vriend of hadden er ooit wel al eens een gehad. "Well, you'll probably have a girlfriend soon. Such a nice and beautiful guy," zei ik om hem toch een beetje op te vrolijken, en ik meende ook wat ik zei, hij was lief en héél mooi! "Thanks," zei hij en er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht. "You're really nice too." Ik lachtte even. We liepen verder in stilte...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen