Foto bij weer tegen epsilon

zo kunnen jullie zien hoe elise eruit ziet met bril zelf getekend (los haar lukt me niet dus heb een vlecht getekend)

elise's POV
het was nu al de tweede helft. je loopt grommend naar de bank toe met een hand voor je linker oog. het was altijd die linker kant, niemand weet dat je lenzen draagt ,jordan nathan en pandora weten wel dat je een bril had vroeger. je zucht en graait in je tas, maar dat lukt niet erg omdat je nu geen diepte ziet 'hulp nodig?' hoor je achter je 'ja graag dit werk voor geen meter'zeg je met een zucht. als je je bril en je doosje voor je lenzen krijgt zucht je en doe je je lenzen uit en je bril op. wow dat is weer even wennen. je hebt bijna 2 jaar geen bril meer gedragen je zucht en loopt het veld weer op 'leuke bril'hoor je achter met spot je je hoeft niet eens om te kijken om te weten wie het is 'ik kan er niets aandoen dat die gast daar mij op de grond duwt en vervolgens mijn lens eruit valt'zeg je terwijl je naar een van de spelers van epsilon die je daardoor heel raar aankijkt.'ja jij ja' zegt als hij achter zich gaat kijken van heb je het tegen mij of die gast achter me. je rolt met je ogen en gaat naar je positie. als jullie weer beginnen, begint epsilon met de bal. mercury rent weer naar voren als ze bij het doel staat,schiet ze de bal op je af 'SNEEUWSTOP' roep je en je houd de bal dit keer met gemak tegen, yeeeeey t is me eindelijk gelukt denk je bij jezelf. je gooit de bal weer in het veld naar scotty, maar alleen omdat hij het dichtste bij staat hij speelt de bal weer door naar erik en die rent naar voren. net als hij bij het doel aan komt gaat het fluitsignaal en verdwijnt epsilon zonder iets te zeggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen