O42 || Niall James Horan
~Mornings
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Het is helemaal niet slecht!
1 decennium geledenSnel verder <3
Slecht slecht slecht?!
1 decennium geledenDit is het cuteste stukje ooit.
Okee niet veel drama, maar dat kan nog komen en is niet persee nodig.
En ik snap je writersblock wel, zit voor de moment met hetzelfde ;(
Moooii,,
1 decennium geledenHee, wat is het toch warm niet?
Ben daarom ook gaan zwemmen met een vriendin !
Weetje? Dat was echt grappig.
Ik ging zo met mijn vriendin naar het binnen zwembad,(Er zijn zwembaden binnen en buiten. Buiten alleen in de zomer)
En toen gingen we in een bubbelbad wat zitten praten. Ik zat zo een beetje dicht bij de trap om het badje in te komen en uit te gaan en mijn vriendin zat zo aan de andere kant van mij.
En ik zat zo druk te spreken met mijn vriendin en ineens hoor ik een stem zeggen, ´Echt waar, joh?´ .
3 keer raden wie het was!
Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Lovee Your Music Choice !
Hooofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Ik wil het eerst even hebben over dat vierkantje waar ik totaal niet mee eens ben dat onder het hoofdstuk staat!
Je moet niet ontvreden zijn over je hoofdstukjes !
Ze zijn helemaal niet slecht of wat dan ook.
Ze zijn top en dat zijn ze altijd geweest en dat blijft het ook altijd voor me.
Weet je waarom ik altijd probeer om van die lange reacties te schrijven?
Met die lange reacties wil ik je laten merken dat ik je verhaal echt zo goed vind en dat je vooral door moet gaan want het is echt zo goed.
Als ik over dit hoofdstukje kritiek moest hebben dan zou ik echt niet weten wat ik moet zeggen.
En nee ! Ik slijm echt niet!
Ik hou zo veel van dit verhaal, hoe je Charlotte haar leven bepaald.
Hoe je Niall in dit verhaal laat zijn.
Het is allemaal zo goed.
Ik zou het echt niet kunnen ! En dat is ook 1 van de duizenden reden waarom ik dit verhaal hou.
Je moet niet twijfelen of denken dat dit hoofdstukje ´kut leest´.
Nee ! Je denkt gewoon , ´Nou, ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen. Maar sta altijd open voor tips of wat dan ook´
En dat is ook juist het belangrijkste als je een hoofdstukje klaar hebt.
Als je je best hebt gedaan dan is het hoofdstukje altijd goed.
En meer kan je toch niet doen toch?
En dit hoofdstukje is weer toegevoegt aan mijn favorieten lijstje !
Kudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeee(flower)
X
Ik wil een fucking vriendje ;C sad me...<3xxx
1 decennium geledenomg this is so adorable
1 decennium geleden