SA *Bite me Litlle vampire*
wegens een zware opsessie voor Twilight(H)
i only believe your love if you bite me...
samen liet ik met je door de sneeuw.
'vind je het niet mooi casey ?'
'uhu'antwoorde hij me afwezig terwijl hij zn ogen niet af kon houden van de volle maan die het donkere bos verlichtte.
'Waar denk je aan?'
'gwn,'zei hij met een klein lachje.
'het is gwn zo vreemd te weten dat ik me nooit zou kunnen laten gaan bij jouw, een deel en ik weet niet hoe dominant dat deel is hunkerd naar je bloed'
hij staarde voor zich uit,hij heeft gelijk,alleen bang ben je niet,ik vertrouw hem.
'Ik weet niet wat je denkt,je meot me vertellen wat je denkt!'
hij stapte dichter naar je toe en sloeg zn armen om je heen.
'Op dit moment ben ik bang'
hij grijnsde en liet je los : Mooi!'
hij stapte door,de sneeuw kraakte onder zn voeten en je rende hem achterna : ik ben niet bang voor jouw,ik vertrouw je'
'je vertrouwd het grootste roofdier op de aarde.'
'daar geloof ik niet in,ik vertrouw je echt!'
voorzichtig pakte hij je gezicht vast,zn handen waren koud maar dat was je al wel gewend.
zn gezicht was milimeters verwijderd van de jouwe,het moment waar je naar hunkerd zal je nooit krijgen,of...
'Bite me Casey'
even keek hij je angstig aan.
'Please casey bite me!'
'maarr wil je dood!?' riep hij nu een beetje kwaad
'Nee ik wil gewoon zijn zoals jij'
weer kreeg hij een klein lachje op zn gezicht,een spottend lachje : dus jij droomt ervan om een killer te worden?'
'Nee ik droom van een eeuwig leven emt jouw' zei je terwijl je zn wang streelde.
'Are you sure?'
je sloot je ogen en knikte.
niet veel later voelde je zn koude lippen in je nek.
Geen pijn niets,W8 hij bijt me niet!
zn lippen verlieten je huid en je opende je ogen weer.
'Is het niet genoeg om een mooi levenslang leven emt mij te hebben?'
'Ik weerhoud je daarin,ik weet dat je mijn bloed wilt nu krijg je de kans het te nemen.' ik knikte.
Lang heb ik hier niet over na gedacht,ik wilde hem kunnen kussen zonder dat hij pijn leed,zonder dat hij zich in hoefde te houden,ik wilde hem ,wat daar ook voor nodig was.
casey : ik durf niet' zei hij zachtjes,als hij me zou bijten en niet de zelfbeheersing kon vinden zou ik sterven,eigenlijk best een mooie manier...Dood gaan om bij een geliefde te kunnen zijn,als ik dood zou gaan zou dit de manier zijn...'
'Ik vertrouw je casey,ik hou van je...'
met die woorden voelde ik vlijmscherpe tanden in mijn nek. PIjn voelde ik,als sneeen door mijn hoofd gaan
langzaam trok het bloed weg uit mijn lichaam,nog even en ik was er geweest.
Ik maakte kennis met de sneeuw op de grond.
mn lichaam schokte,en een warme hand pakte de mijne vast.
ik opende moeizaam mijn ogen en zag casey,hij had het er maar moeilijk mee,Zijn geliefde zo te zien...
Maar straks,straks is alles anders en kan ik alles met hem delen.
het gif deed zn werk en aan mijn handen te zien was k bijna net zo wit als de sneeuw op de grond.
casey : en nu ben je een van ons schat,mijn vampier prinses.'
'je bent er niet blij mee hea?'
'Het had anders gekunt,maar k heb nergens spijt van zolang jij maar bij me bent'
een klein lachje verscheen rond mijn gezicht en teder kuste ik,na 1 jaar zijn lippen weer.
mn hoektanden waren scherper.
mn ogen werden lichter.
Im a vampire
Reageer (3)
woow m oooooooooii de film is ook mooooooi
1 decennium geledenwoaah.
1 decennium geledenmega awesome"
wow echt prachtig
1 decennium geleden