een van de trainingen is als het goed is van mij zelf heb niet gekeken alleen de game gespeelt en dingen van me vriendin

Nathan's pov
je kijkt verbaast naar het spookhuis. okééééé denk je bij jezelf. sla je sue naar de achteringang ziet lopen, loop je erachter aan. als iedereen binnen is doet sue het licht aan en de deur dicht. 'oke als jullie er straks zonder mij in willen opletten dan' roep sue ze loopt naar en bedieningspaneel en druk zoveel knoppen in dat je de eerste al bent vergeten als na 5 minuten een lift naar boven komt 'jordan ik zou als ik jou was als een van de laatste naar beneden gaan heb je meer ruimte'zeg je hij knikt 'waarom dat dan'vraagt mark 'laat me het uitleggen 'jordan is claustrofobisch elise is als de dood voor water en ik.. heb ook een probleem maar dat zeg ik liever niet' 'o... oké zegt mark als bijna iedereen beneden is is het alleen wachten op jordan en pandora als die ook beneden zijn lopen jullie door 'oke er is een keeper training een snelheids training en een behendig heids training maar die is met van die lasers en die is nog niemand gelukt behalve ikzelf wie denkt dat hij of zij mij aan kan mag het gerust tegen me opnemen wie wil proberen ' ik wil wel'zegt elise 'oke laten we beginnen' zegt ze als jullie eraan zij gekomen zie je dat sue niet overdreef met de lasers. als ze allebei klaar staan gaat sue eerst gaat zie je dat ze er zonder moeite doorheen gaat maar ze komt tot ongeveer 3/4 van de hele baan als elise daar na is lukt het haar op 2 dingen na het einde te halen 'goed gedaan je bent beter dan ik' zegt sue na een tijdje besluit jij de snelheids training te doen je moet sneller worden als jullie ooit sneller worden, als je na een half uur wat gaat drinken hoor je elise aan de telefoon 'ja ik zou het wel doen als je wilt dat ze niets vermoeden.... ja....ja.... oké doe ik... ja ...doei' als ze op heeft gehangen gaat ze weer trainen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen