Foto bij succes erik

Elise's POV
je kijkt geduldig naar wat er aan de hand is. jij en erik willen net weer gaan als een meisje met blauw haar jullie in de gaten krijgt nou meer erik 'zeg als jullie daar al een tijdje stonden hadden jullie best mogen helpen' zegt todd beledigd. als je Nathan in de gaten krijgt loop je naar hem toe 'vind ze die jongen leuk' hoor je achter je 'nee het is haar broer'word er door een van de andere jongens geantwoord 'wat is er' zeg je als je bij hem aan komt 'niets'zegt hij terwijl hij zijn schouders ophaalt 'ik kan zo zien als er iemand liegt' je blijf hem aan kijken 'ik kan iedereen gewoon niet bijhouden soms wilde ik dat ik wat van dat ambrosia had' zegt hij en je geeft hem een tik tegen zijn hoofd 'zeg dat niet meer want dat is helemaal niet waar' zeg je boos 'oké oké je hebt gelijk aah je sloeg me wel hard hoor' zegt hij terwijl hij over de plek wrijft waar je hem sloeg. 'volgens mij heeft erik hulp nodig' zeg je als je ziet dat het meisje met de blauwe haren erik aan het dood knuffelen en je ziet dat het hele team om hem heen staat 'kom op jongens laten jullie mij nu echt met haar dealen' zegt hij met een heel duidelijk help op zijn gezicht 'hey elise nathan we weten waar de trainings plek is'zegt mark 'o en dat is sue' 'zeg sue is het he als je hem zo plat drukt is hij over een half uur bewusteloos en kan hij niet meer trainen' zeg je en gelijk laat ze erik los 'bedankt elise' zegt hij met een heel dankbaar gezicht als jullie langs een muziek tent lopen hoor je een heel bekend liedje ;'hey elise weet je nog met die talente jacht' hoor je pandora zeggen 'ja zij denken dat we niet kunnen zingen' je moet lachen als je aan die gezichten van de rest moet denken 'we zijn er'hoor je sue zeggen. 'HET SPOOKHUIS?!?!?!?!' roept iedereen.

Reageer (1)

  • Allysae

    Oeee
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen