Foto bij Ch.68 - Honeymoon

(pov Maria)
‘’Hou je ogen dicht’’fluisterd Joe zacht in m’n oor wanneer we uit de taxi stappen, beland bij ons bestemming. We hadden afscheid genomen van Allyson en de rest van onze familie voor een weekje. Ik grinnik ‘’Ik heb ze nog dicht’’. Joe tilde me op en geschrokken slaakte ik een kleine gil. Hij begon te lachen ‘’ik moet je toch over de drempel dragen’’. Ik grijns ‘’ja’’. Hij zet me op de grond. ‘’Mag ik m’n ogen openen?’’. ‘’Ja’’.
Ik doe m’n ogen open en zag dat we in een klein huisje zitten. ‘’Wauw, dit is prachtig’’. Hij grijnst ‘’denk je dat je het hier een week met me volhoud?’’. Ik knik en liep wat door het huisje heen. Joe pakt de koffers en loopt naar boven. Ik loop achter hem aan en bekeek de slaapkamer. ‘’Hoe heb je dit bedacht?’’. Hij grijnst ‘’nou, gewoon met hulp van m’n broers en Danielle en Rieneke’’. Ik keek door het raam naar het uitzicht. De zee stond voor m’n zicht. ‘’Kom’’. Ik pak z’n hand en trok hem mee. Lachend loopt hij mee ‘’wat wil je doen?’’.
Ik trok hem mee naar buiten, het strand op. Het weer was prachtig, de zon ging bijna onder. Ik liet z’n hand los en loop naar het water. Ik trok m’n slippers uit en voelde met m’n teen of het water warm was. Het water was lauw. Met beide voeten ging ik in het water staan. Ik keek achterom ‘’kom je?’’. Joe kwam naar me toegelopen ‘’waarom ook niet’’. Z’n handen liet hij rusten op m’n middel. Ik glimlach en keek naar de ondergaande zon. Ik kon nog steeds niet geloven wat er gisteren was gebeurd.
Ik keek naar de ring om m’n vinger. ‘’Hoe vond je het?’’. Ik glimlach ‘’het was prachtig’’. Ik keek hem aan en glimlach ‘’bedankt’’. Voorzichtig druk ik een kus op z’n lippen. Gewillig beantwoord hij de zoen. Ik draai me om en sla m’n armen om z’n nek.

(pov Joe)
Ik trok me terug en keek in haar ogen. Kleine twinkelingen verschijnen in haar ogen wanneer ze begon te glimlachen. ‘’zullen we terug? Het word donker’’. Ze knikt. Ik grijns en til haar op. Ik druk m’n lippen weer op die van haar terwijl ik terug loop naar het huisje met Maria in m’n armen.
In huis loop ik meteen door naar boven en leg haar op bed. Ze glimlacht en trekt me op zich. Ik zet m’n handen boven haar hoofd.
Wanneer onze kleren uit zijn kijk ik haar aan. ‘’you are beautiful miss Jonas’’. Ze grijnst en begon te blozen ‘’You’re not bad either mr Jonas’’. Ik grijns en druk m’n lippen weer op die van haar.
Wanneer we beide bijna onze hoogte punt bereikten en ik uit haar wou gaan hield ze me tegen. Ik liet me zakken en leg m’n hoofd in haar nek. Ze glimlacht en strijkt door m’n haar.
Na een aantal minuten ga ik van haar af en plof naast haar neer. Ik nam haar in m’n armen. Maria legt haar hoofd op m’n borst. ‘’Waarom hield je me tegen?’’vroeg ik terwijl ik m’n neus in haar haar druk. ‘’Omdat ik weet hoe graag je een gezin wil, je hebt het er vaak over en omdat ik je graag heel dichtbij me wil hebben, en zo kunnen het een kans geven’’. Ik glimlach en strijk over haar rug ‘’I love you’’. Ze grinnikt ‘’Love you too babe’’.
-nextmorning-
Ik keek naast me en zag geen Maria. Ik stond op en loop naar beneden. ‘’hmm.. dat shirt staat jou beter dan mij?’’grijns is wanneer ik Maria zie staan in m’n shirt. Ze grijnst en schept de eieren op borden. ‘’ook goedemorgen’’. Ze drukt een kus op m’n wang. Ik glimlach en ga aan de keukentafel zitten.
Maria zet het bord eten voor m’n neus ‘’eet smakelijk’’. Ze ging tegenover me zitten en glimlacht.
‘’En wat gaan we vandaag doen?’’. Ik haal m’n schouders op ‘’we kunnen op het strand chillen?’’. Ze knikt ‘’klinkt perfect’’. Ik glimlach en strijk met m’n vinger over haar wang ‘’waar heb ik je aan te danken?’’. Ze begon te blozen en begon met ontbijten. Even bewonder ik haar in de opkomende zonlicht en begon daarna ook met ontbijten.

Volgens mij zijn mijn lieve lezertjes op vakantie? Nog een paar hoofdstukjes en dan is deze story over ;( Heel jammer maargoed, er is plaats voor een ander verhaal ft. Niall Horan ;D ik wou eens wat anders, en ik hoop dat jullie m’n stories blijven lezen!

Reageer (1)

  • Aveline

    Deze lieve lezer is niet op vakantie!
    Ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal.


    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen