over zayn

ZAYN
Zayn liep verder door de gang wat een asociale jongen zeg eigenlijk best wel een knappe zayn hou je kop er bij zei hij tegen zich zelf zayn botste tegen selena op en die keek verbaast op sorry zei zayn en liep de klas in SHIT dacht hij daar is die jongen weer zayn ging naast hem zitten uuh ben jij die jongen van net vroeg liam ja zei zayn sorry man ik zag je niet zei liam ik was gewoon blij trouwens ik ben liam en jij hij keek zayn aan ik heet zayn zei zayn leuke naam zeg ZAYN ik werd net gebeld door ene simon hij wacht buiten je mag gaan zei de leraar doei man zei liam tot zo.
Zayn liep aarzelend naar buiten hey jongen hiero er werd geroepen hoi ik ben simon je moet een paar foto`s maken voor x factor zayn ging mee en moest ook op de foto dit zijn ze zei de fotograaf en legte de foto`s op tafel zayn jij bent een geboren fotomodel en simon keek zayn aan nou zayn dat is een compliment
Echt mooi zayn zei simon en zei kom je moet weer naar school dan zie ik je bij x factor he en knipoogde zayn rende weg naar school en ging weer naar de klas wat moest je doen vroeg liam nou foto`s maken WOW ik net ook man box doe jij ook mee aan x factor vroeg zayn ja zei liam en hij knikte liam keek zayn aan en zei ik heb al een keer mee gedaan toen verloor ik!
Zayn keek liam aan echt jaa zei liam en moest bijna huilen wedden dat ik ook verlies zei zayn liam keek zayn aan wedden van niet en ze moesten lachen.
Echt wel zei liam en liep weg kom je mee oefenen

Reageer (1)

  • Nisssie

    ik ben inspiratie loos dus hier is mijn super leuke *kuch kuch* reactie:

    snel verder(Y)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen