Foto bij HELP!

elise's pov
je haalt diep adem en samen met David spring je van de onderzeeër af. waar david netjes land en word geholpen door jude, glijden je voeten van de kant. je kunt jezelf nog net met een had opvangen. je hand glijd steeds verder weg. als je hand net weg is gegleden kan nog net iemand je hand vast pakken, als je naar je hand kijkt zie je iemand hevig zijn best doet om je niet te laten vallen. je knijpt je ogen stijf dicht. het is ongeveer 5 meter als je in het water valt. je weet zeker dat als je valt je er niet meer uitgaat komen. je voelt de persoon die je vast houd van hand wisselt, vastbesloten je niet te laten vallen.

onbekend POV
je ziet de spelers van Raimon ergens om heen staan. je ziet niet waar omheen maar ze staan ergens omheen 'wat doe jij hier?' hoor je van achter je. als je je omdraait zie je je beste vriendin staan 'heey keeve ik ben gewoon wat aan het spioneren' zeg je alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.'wie ben je aan het bespioneren dan'vraagt ze terwijl ze achter je gaat staan om je blik te volgen 'dus dit is het team dat Gemini storm heeft verslagen'mompel je zacht binnensmonds 'wat doen Janus en Pandora daar in godsnaam' vraagt ze 'ons en vader verraden' zeg je met een grom in je stem 'WAT? maar hoe' zegt keeve met schok in haar stem 'dankzij een of ander meisje en die jongen daar met dat blauwe haar' zeg je terwijl je naar Nathan wijst. 'waarom komt hij me zo bekend voor' als je naar haar kijkt zie je aan haar dat het begint door te dringen en word ze vuurrood 'keeve wie is het' zeg je met je handen in je zij en een bitchy pose.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    is het torch of gazel?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen