Foto bij It wouldn't hurt if you just say 'hey'.


(Deze serie speelt zich af tijdens de tijd dat Robert nog op school zat)

Ik zat met een paar vriendinnen in de kantine. Overal was geroezemoes van kinderen die aan het praten waren. Het stopte toen de vrouwenverslinder van onze school binnen kwam lopen. Robert mocht dan wel mooi zijn, maar ik wou nooit één van de zovele zijn. Hij keek eens naar mij en knipoogde, maar ik gaf hem geen aandacht. Hij had bijna elk meisje van onze leeftijd gehad, uitgezonderd mij. Ik weigerde gewoon ten prooi te vallen. Toen hij bij z'n vrienden ging zitten begon iedereen weer te praten."Waarom waag je het niet eens, hij is echt geweldig!"Manon was al ervaren met hem."Neen, hij zal met meer uit de kast moeten komen als hij mij wil krijgen."Zei ik rustig en beet van m'n broodje. Ze knikte eens en at verder. Toen we uit de kantine mochten gingen we op een bankje gaan zitten op de speelplaats. Ik snapte niet eens waarom ze het een 'speelplaats' noemen. We waren geen eerstejaars meer die nog tikkertje spelen hoor. Ik zuchtte en dronk van m'n flesje cola."Ben even naar de wc."Meldde ik m'n vriendinnen. Ik nam m'n tas en liep naar binnen. In de wc's checkte ik m'n make-up nog even en bracht nog wat mascara aan. Ik liep de wc's uit."Brook, wacht!" Ik hoorde Robert achter me roepen."Wat?"snauwde ik."Waarom negeer je me? Tijdens de les, tijdens de lunchpauze."Hij keek me vragend aan."Denk je dat je me zo makkelijk krijgt? Well, bad news my dear, Ik ben geen slet."Ik liep terug naar de speelplaats en liet Robert verbouwereerd achter aan de deur."Wat heb je gezegt, hij lijkt verbaasd!"Kirde Jane luid."Ik heb gewoon gezegt dat ik geen slet ben."Zei ik droogjes en ging naast Evelyne zitten."You go, girl"Evelyne was samen met mij de nuchterste, ookal was ze al voor Roberts 'charmes' gevallen. Ze behoedde me van dezelfde fout. Ik mocht dan misschien maar 16 zijn, ik was niet dom.
Reactie's
xoxo'

Reageer (9)

  • ShadowStarsX

    heey ...Leuk verhaal maar ik heb eigenlijk nog een tip. Als je een zin die wordt gezegd afsluit ...dan zou het handig zijn om tussen de anhalingstekens en de volgende zin een spatie te laten.dit is handig om te lezen.Want nu dacht ik steeds dat de zijn moest starten en zie ik ineens staan:zei ik rustig ...Dus dat is nogal verwarrend het kan gewoon handig zijn om dit toe te passen :D

    1 decennium geleden
  • Fendora

    oeeh <3 leuk verhaal! ik heb een vraagje hoe kun je 2 plaatjes daarboven krijgen?? x

    1 decennium geleden
  • Killing

    Leuk,Vet! ikwilverder.

    1 decennium geleden
  • Scharry

    OEHH!!
    Sexyy

    1 decennium geleden
  • Thundercloud

    Super!

    Haha ik heet Manon :')

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen