Liam
Liam.
Het was 6 uur in de ochtend en de wekker van liam ging af liam drukte op snooze en sliep door LIAM!!! Klonk een hoge stem door het grote gebouw opstaan. Ja maaaaam schreeuwde liam. Zuchtend stond hij op en trok een witte broek en een zwart shirt uit de kast snel klede hij zich om en checkte hij zijn mail YES maaam ik mag mee doen met x factor hij rende naar beneden maakt een boterham klaar en pakte wat melk ik ben zo blij he! Wie schreeuwt daar zo zijn kleine zusje michaela kwam naar beneden liam tilde haar op en zei ikke ik mag mee doen aan x factor en gaf zijn kleine zusje een knuffel. Shit ik moet gaan doei mam doeeeei michaela doei liam zei zijn kleinere zusje liam sprong op zijn fiets en racete naar school daar stonden zijn vrienden tim en daan op hem te wachten en zeiden ze al nieuws van x factor liam keek ze aan jah en zei daan jammer genoeg BEN IK DOOR Ik keek blij en zei ik vind het wel een beetje eng maar ach waarom schreeuw je in mijn oor zei een jongen met recht opstaand haar nou uuuhm sorry jongen en liam keek hem aan de jongen liep er vandoor en zei het zal wel liam moest lachen die heeft zijn dag zeker niet daan begon opeens te blozen wat is er daan daan wees achter liam`s rug daar komt selena liam moest lachen ga naar hem toe dan liam keek daan aan weet je wat ik ga het doen.
Daan rende op selena af uuhm selena zei daan wil je misschien met me uit NEEE zei selena verdrietig kwam daan weer terug ze heeft me afgewezen liam keek haar aan waar selena zat te staren naar hem. HEY JONGEN MET DAT JUSTIN BIEBER KAPSEL ik keek om daar stond een man hoi ik heet simon en ik ben van x factor hoe heet jij liam payne en liam keek verbaasd naar simon hoe kan ik u van dienst zijn meneer.
Simon moest lachen ik ben geen u en ook geen meneer noem me maar gewoon je en van meneer voel ik me oud en simon keek liam aan nou uuhm ben jij misschien deze jongen ja dat ben ik zei liam kom mee we moeten naar een fotoshoot okej zei liam en kwam mee de fotograaf maakte foto`s van hem en legte ze op tafel dit zijn ze is dit goed simon?
Reageer (1)
ahhwww je hebt nul reacties (jij denkt: 'ze is helemaal niet aardig ze wrijft t er nog ff lekker in')
1 decennium geledenen ik vind t een eer om je eerste reactie te geven (nu denk je: 'ze wordt al aardiger')
Mij lijkt t wel een leuk verhaal (je denkt: 'nog een stukje aardiger')
Ik blijf lezen en snel verder gaan want ik begin van je te houden! (nu denk je: 'OMG! Nissah I LOVE YOU!! Je bent super aardig!!' met een big smile op je gezicht! en op die gedachte antwoord ik: 'I know! En nu heel snel verder of ik geef je nooit meer een (leuke) reactie! op geen van je verhalen!!' En dan zeg jij: Ik ga nu verder! heel snel!! ik zal je niet teleurstellen!' en dan zeg ik: Goed zo! dan neem ik nu een abo en druk ik op dat groene knopje dat heel erg op een "vind ik leuk" knopje lijkt!')
xx