Foto bij Love 16.

Hier is hoofdstukje 16 al! Ik heb wel besloten om even geen 8 jaar later stukken meer te schrijven, maar ik beloof dat ik ze binnenkort weer ga schrijven. Ook heb ik besloten dat ik ga proberen om P.O.V.'s uit de jongens hun standpunt te schrijven. :)

Maïte P.O.V.

*Flashback*
'Ik heb echt wel gewonnen!' zei ik tegen Harry 'Dat had je gedroomd, ik heb gewonnen!' zei hij 'Jij hebt het misschien gedroomd, maar ik heb dus echt wel ...' ik kon men zin niet afmaken, voor dat ik het wist waren Harry z'n lippen op die van mij. 'Waarom deed je dat?' vroeg ik geshockt 'Uhm, wel, ik wou dat je ophield met praten.' 'En daarom kus je me zomaar?' 'Uhm, ja.' 'Doe dat nooit meer, oké?' 'Ja, ja!' zei hij. 'Ik ga even naar Charlien' zei ik 'Wacht ik ga mee!' samen liepen we dus naar Charlien en de rest. Eigenlijk vond ik het best wel leuk dat hij me gekust had maar ik kon dat niet laten merken want we vertrokken deze nacht terug naar België en dan zou ik ze toch nooit meer zien. 'Hé, Maïte hier zijn je spullen!' riep Charlien, ik pakte ze aan en legde mijn spullen neer op mijn strandstoel. 'Waar is Laura nu weer heen?' vroeg Bo 'Ik denk dat ik al zo een ideetje heb!' zei Louis 'Laat me raden, Niall is er ook niet meer?' vroeg Harry 'Nee, hij is ook weg!' zei Liam 'Wel, dan moeten we ons geen zorgen maken!' zei Harry toen weer. Ik moest onmiddellijk lachen. 'Ik ga ze even zoeken, Josche loop je even mee?' vroeg ik 'Ja, tuurlijk!' ze stond op en liep met me mee 'Wat is er met jou gebeurt?' vroeg ze 'Harry, heeft me gekust.' zei ik 'Dat is toch goed, niet?' 'Nee, want we zien ze toch niet meer na dit weekend!' 'Oh jawel, Charlien is toch volgende week jarig en Louis gaat me helpen het verrassingsfeestje te organiseren. Ze komen dat weekend speciaal naar België om samen met ons te vieren!' 'Echt waar?' 'Ja! Dus je zult hem wel nog zien en waarom gaan we Niall en Laura eigenlijk zoeken?' 'Je weet hoe Laura is! Ik wil niet dat ze weer dingen gaat doen waar ze later spijt van krijgt!' 'Hahaha, ja je hebt gelijk!' we liepen langs de glijbanen toen we opeens hoorden 'Komaan Laura, zo eng is dat toch niet!' het was Niall die dat zei, 1 minuut laten zagen we ze van de glijbaan komen 'Laura!' riep Josche 'Oh, heey, Maïte en Josche' zei ze 'Hallo!' 'Sorry Niall, maar mogen we Laura even lenen?' 'Tuurlijk' zei hij 'Ik ben zo terug!' zei Laura tegen hem 'Als je me zoekt, ik zit bij de anderen!' ze kwamen uit het water en Laura kwam naar ons toe 'Waar ben je nu weer mee bezig?' vroeg ik aan haar 'Niks! Ik zweer het, Niall is echt anders dan de anderen!' 'Hahaha, dat zei je de vorige keer ook!' zei Josche 'Dit keer meen ik het!' 'We zullen je maar geloven zeker?' zei ik 'Oke dan!' zei Josche samen liepen we weer terug naar de anderen 'He, waar waren jullie?' vroeg Zayn 'Gewoon even rondwandelen!' zei Josche. We gingen allemaal weer zitten 'We zijn toch niet gekomen om hier gewoon te zitten, hé?' vroeg Liam 'Heb je soms een idee dan?' vroeg Charlien 'We kunnen wedstrijden houden?' zei hij 'Eigenlijk is dat niet zo een slecht idee!' zei Zayn 'Ik heb een idee, wat als de meisjes op onze rug komen zitten en wij dan voor het eerste naar het zwembad lopen?' stelde Louis voor, iedereen knikte behalve Zayn 'Ik kijk wel toe!' zei hij en we stonden allemaal op 'Oke en nu teams zeker?' zei ik 'Ja, tuurlijk!' 'Ik stel de teams samen!' zei Laura 'Liam en Bo, Harry en Maïte, Louis en Charlien, en...' 'Laura en ik!' zei Niall 'Goed geraden!' zei Laura. Ik deed wat ze zeiden en klom op Harry zijn rug 'Hé Maïte, nog eens sorry voor wat ik gedaan heb!' zei hij 'Ik heb je al lang vergeven hoor!' '3,2,1, Start!' riep Zayn. De jongens liepen allemaal zo snel als ze konden naar het zwembad. Liam en Bo waren eerste, dan waren Harry en ik, als derde Louis en Charlien en als laatste waren Niall en Laura. 'Wat krijgt de winnaar nu?' vroeg Liam 'Ik heb al zo een ideetje!' zei Bo en ze gaf hem een kus. 'Wij zijn er ook nog!' riep Louis, iedereen moest lachen voor zijn opmerking. We liepen terug allemaal het water uit en Charlien nam haar gsm 'Wat ga je doen?' vroeg Zayn 'Gewoon even op twitter kijken.' zei ze. Ik zag een meisje van ongeveer 14 naar ons toegelopen komen. 'Uhm, sorry dat ik stoor, ik ben Luna en jullie zijn toch One Direction, niet waar?' Oh nee, ze was een Directioner dacht ik al meteen 'Ja!' zei Zayn 'Mag ik misschien een foto met jullie?' vroeg ze 'Natuurlijk, Luna!' de jongens stonden op en ze namen een foto met haar 'Mag ik misschien vragen wie deze meisjes zijn?' vroeg ze 'Dit zijn vrienden van ons!' zei Liam heel snel 'Ooh leuk, mag ik misschien een foto met jullie allemaal?' vroeg ze toen. 'Waarom ook niet!' zei ik snel. We stonden allemaal op en namen een foto met het meisje. Ze bedankte ons en liep weg met een grote glimlach op haar gezicht. 'Jullie weten toch dat die foto straks op twitter staat, niet?' zei Josche 'En dan, vinden jullie dat zo erg?' vroeg Louis 'Nee, maar jullie zullen het moeten uitleggen wie wij zijn!' zei Josche toen 'Dat zullen we dan wel doen!' zei Niall. Oké dan dacht ik. 'Willen jullie straks nog mee naar een feestje?' vroeg Niall 'Ja, zolang we maar terug zijn om 1 uur want dan vertrekt ons vliegtuig!' zei Charlien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen