027 - Beverly Sara Owens
Niall deed een paar keer voor hoe ik mijn vingers moest leggen en hij hielp me een paar akkoorden te leren.
"You're doing it great," fluisterde Niall in mijn oor. Ik zat voor hem met de gitaar in mijn handen, en hij zat achter me met zijn handen over de mijne, om me te begeleiden. Aan het einde van de les kon ik een redelijk aantal akkoorden spelen. Het was eigenlijk niet zo moeilijk als het eruit zag. Zayn kwam op me af gelopen.
"Hey baby. How did the lesson go? Is Niall a good teacher?" vroeg hij me terwijl hij me een knuffel gaf.
"It went great. Niall is a good teacher," antwoordde ik. Zayn knikte.
"Yes, he sure is. And ehm... I have a question," mompelde Zayn. Ik glimlachte. Hij werd altijd verlegen als hij me iets ging vragen. Echt schattig.
"I was wondering if you would like to make your homework at my place?" vroeg hij terwijl hij zijn blik naar de grond wendde. Ik grijnsde.
"Sure! Shall we wait for each other at the peg?"
Zayn grijnsde nu ook.
"Okay. I'll see you then," zei hij met een glimlach. Hij drukte een vlinderkusje op mijn lippen en liep met Niall naast zich naar een lokaal.
"Beverly! You coming?" klonk de stem van Kristel achter me. Ik focuste me weer op het hier en nu en liep achter Yasmin en Kristel aan naar de volgende les. Ik plofte aan een tafeltje neer en pakte mijn kladblok. Mijn gedachten waren weer eens bij Zayn, zoals de laatste tijd vaak het geval was. Ik tekende hartjes en bloemetjes in mijn kladblok.
"Miss Owens, pay attention please!"
De strenge stem van mijn leraar haalde me uit mijn gedachtegang. Ik mompelde een excuus en opende mijn boeken, maar al snel dwaalden mijn gedachten weer af naar vanmiddag. Had Zayn me gewoon uitgenodigd, of was hij iets van plan? Mijn nieuwsgierigheid werd met de minuut groter. Toen de bel ging mikte ik snel mijn spullen in mijn tas en liep het lokaal uit. Nog een paar lessen, en dan was ik uit. Dan kon ik naar Zayn...
Dit hoofdstuk is geschreven door xZaynxMalikx. Ik vind haar heel erg goed en ze heeft al wel vaker een hoofdstuk geschreven bij dit verhaal dus..
Reageer (3)
aaaawwwwwhhhh ze zijn echt super schattig samen(H)
1 decennium geledensnel verder pleas...
1 decennium geleden-x-
snellverdahh <3
1 decennium geleden