Ik zit naast mijn bff wat ongemakkelijk om me heen te kijken. Chantal is vandaag jarig. Ze is 15 geworden en haar familie is op bezoek. Ik mocht ook komen. Ik ken hier dus helemaal niemand. Behalve Chantal, Lisa, en hun ouders. Chantal praat met haar oma. Ze heeft me al heel vaak verteld dat ze die oma haat. 'Ze wil altijd alles weten.' zei ze. Er loopt nog meer familie binnen. Een oom en tante denk ik. Met kinderen. Een jongen en een meisje. Ik schat de jongen van mijn leeftijd. Het meisje iets jonger. De jongen zie ik nu van de voorkant. Hij is best knap. Hij loopt richting Chantal en ik kan de jongen beter zien. Hij lijkt best wel heel erg op mijn vakantie liefde van twee jaar geleden. Ik heb hem daarna nooit weer gezien. Hij woonde ook aan de andere kant van Nederland. Hij heette Bastiaan. Heej gefliciteerd! zegt de jongen. hooii dankje! zegt Chantal. Milou, kijk dit is mijn neef Bastiaan. Bastiaan, dit is Milou. Ik kijk naar Bastiaan. Bastiaan kijkt naar mij. We zijn allebei stil. Bastiaan? zeg ik Milou? zegt Bastiaan. Kennen jullie elkaar al? Vraagt Chantal. Ja. zeggen Bastiaan en ik tegelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen