Battle 3.6
Q&A aanbod geldt nog steeds
Ik geef me helemaal over aan de zoen, aan Liam.
'Psst...' hoor ik iemand fluisteren. 'Psst, Liam.' ik laat Liam's lippen los en vlieg beschaamd naar de andere kant van de bank. Ik kan wel door de grond zakken. 'Psst, Liam, stoor ik?' Nu herken ik de stem. Ik zucht. Louis.
'Wat is er Louis?' vraagt Liam lichtelijk geïrriteerd.
'Harry is gevonden.' zegt Louis, alsof hij zijn puppy terug heeft gevonden na een paar jaar. Gelijk staat Liam op. 'Waar was hij?!' 'Hij was aan het stressen in de opslag ruimte van de kantine.' antwoordt Louis.
'Je bedoelt de vriezer?' vraag ik.
'Ja, dat is het makkelijke woord ervoor.' lacht Louis.
'Wat deed hij daar?' vraag ik, niet echt snappend wat Harry daar nou eigenlijk zou kunnen doen.
Louis glimlacht breed. 'Oh nee. Louis, wat heb je gedaan?' zucht Liam. Eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig. Want die lach van Louis betekend niet veel goeds. 'Ik moest hem even laten afkoelen.'
'Zit hij er nog?' vraagt Liam half lachend, maar toch met een poging om serieus over te komen.
'Nu komt dus het probleem.' zegt Louis opeens serieus. 'Het blijkt dat mijn spierkracht kleiner is dan die van de deur van de vriezer. De kracht die ik op de deur uitoefen, krijg ik net zo hard weer terug.'
'Hij zit vast, hè?' vraagt Liam met een diepe zucht. Louis grijnst breed. 'Ja, zo zou je het makkelijk kunnen zeggen.'
'Laten we hem maar bevrijden. Ga je mee?' vraagt Liam aan mee. Ik knik. En gelijk lopen we naar de vriezer.
''LOUIS! HAAL ME HIER UIT! IK VERMOORD JE NOG EEN KEER!'' hoor ik vanuit de vriezer als we ervoor staan.
'Weetje,' begint Louis. 'bij nader inzien, ik ga me even verstoppen.'
''LOUIS! JIJ GAAT HELEMAAL NERGENS HEEN!" schreeuwt Harry vanuit de vriezer.
'Alleen als je een beetje afgekoelt bent.' lacht Louis. Woedend slaat Harry op de deur.
'We halen je eruit als je beloofd dat je serieus zal meedenken voor een lied. Beloof het!' zegt Liam. Harry knikt. 'Fine, whatever.'
'Harry, we zijn serieus! Je doet deze battle niet alleen.' gaat Liam verder.
'Ik weet het, sorry.' zucht Harry vermoeid. 'Hall me er nu maar uit, ik vries hier dood!'
'Niet zo dood al ik zo ben.' zegt Louis, terwijl hij een paar stappen achteruit zet.
En dus opent Liam de deur. Harry stapt er trillend uit, wat ik op zich wel snap. Ik bedoel, het vriest daar. Wat wel logisch is, want het is een vriezer. Hij kijkt naar louis. 'Geloof me, dit zal ik onthouden.'
Reageer (4)
Haha, Harry is zo grappig als hij kwaad is!
1 decennium geledenSnel verder!
hahah GENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
1 decennium geleden<33
1 decennium geledenHAHAHAHAHHAHHAHA
1 decennium geledenLLN!!!
Genious!!
Vanavond weg!!!