Episode 13: Nagumo walk to Hiruzenshita
morge koffer inpakken en woensdag ochtend vertrekken met auto naar venetië
o ik schrijf dit hoofdstuk trouwens op de laptop van mijn moeder en dat is heel anders dus als er tik fouten in staan dan spijt t me
o ik schrijf dit hoofdstuk trouwens op de laptop van mijn moeder en dat is heel anders dus als er tik fouten in staan dan spijt t me
Mark pov
Nagumo en ik hadden de bewoonde 'wereld' achter ons gelaten en liepen op een weg tussen weilanden.Langzaam begon het donker te worden.
'He Nagumo-kun.' Zei ik en tikte de bal terug naar hem.Onder het lopen hadden we de bal vooruit getikt.Nagumo keek me aan.
'Wat gaijin?' Vroeg hij.
'Stop het je gaijin.Maar wat ik wilde vragen was 'moeten we niet een overnachtings plek zoeken'?' Vroeg ik.Nagumo begon te grijnsen en wees vooruit.In de verte verscheen een klein motel.Duidelijk voor doorreizigers.Ik knikte lachend naar Nagumo.
We liepen het motel in en Nagumo ging meteen op de balie af.
'We willen de goedkoopste kamer.Het is maar voor één nacht.' Zei Nagumo.De vrouw achter de balie knikte en keek op haar computer terwijl ik erbij kwam staan.
'Tweepersoonsbed of twee aparte?' Vroeg de vrouw.
'Wat?!' Riep ik uit.Wat denkt zij?
'Ben je helemaal gestoord?Wat denk je wel niet?!Ben jij nou een werknemers jezus!' Riep Nagumo boos.
'Ach Nagumo-kun,ze vroeg 't alleen.' Zei ik om Nagumo rustig te houden.
'Nu betalen of morgen?' Vroeg de balie mevrouw.
'Nu en de gaijin betaald.' Antwoorde Nagumo en duwe mij naar voren.
Ik zuchtte en pakte mijn portemonee waar genoeg geld inzat voor de overnachting die niet zo duur was.Ik betaalde en we gingen naar onze kamer.Nagumo sprong meteen op de rechter en ik ging op het linkerbed zitten.Toen besefte ik me opeens iets en keek Nagumo aan.
'Waar is de voetbal?' Vroeg ik.Nagumo ging recht zitten.
'Shit,in de hal beneden gelaten.' Realiseerde Nagumo zich.
'Ik ga hem wel halen.' Zei ik en liep de trap af en de hal in.Ik zag hem niet meteen liggen.Ik keek rond en ineens stond er iemand voor mij.Zijn voet op de bal.Ik keek omhoog.Het was een lange,breed gespierde man met een zwart motor jack.Zijn helm op de bank waar nog twee mannen zaten die mij een dodelijke blik gaven.
'Sumimasen maar mag ik de bal terug?' Vroeg ik netjes.De man boog voorover en zijn gezicht ws dicht bij het mijne.
'Wat denk jij wel niet?Rommel achterlaten en het dan terug opeisen?' Zei hij en zijn warme adem kwam op mijn gezicht.
'H het spijt me.Ik wil alleen de bal.Ik zal meteen weer weggaan.' Zei ik,ik wilde geen ruzie met deze gasten.Dat zou niet goed aflopen.De man greep mijn shirt.Ik keek naar achter maar de balie mevrouw was weg.Natuurlijk,net NU moet ze pauze hebben!Verder was er niemand in de hal.Uit het niets voelde ik een vuist in mijn maag.Ik werd losgelaten en zakt op de grond met mijn armen om mijn buik.Ik keek op en zag hoe de twee andere mannen opstonden.Ze grepen mijn armen terwijl de kerel die me ook had geslagen de bal oppakte.Hij grijnsde.Dit kan niet goed zijn!
'Alstjeblieft.Ik zoek geen ruzie.Het was niet de bedoeling.Ik wil gewoon de voetbal.' Probeerde ik weer.
'Dus jij wilt de voetbal?!' Zei de man en grijnsde. 'Hier komt ie.'
Hij schopte tegen de bal terwijl de twee handlanger aan de kant sprong op het laatste moment.De bal knalde tegen mijn kaak en ik vloog achterover op de vloer.Het duizelde voor mijn ogen en ik vloog mijn handen voor mijn gezicht.Zo misselijk gevoel.Dit is waarom de uppercut bij boksen ook gevaarlijk is,de hersens krijgen een klap als de kaak wordt geraakt.Ik probeerde mijn benen naar me toe trekken maar ze trilden alleen.Verdomme!Ik keek op en zag,terwijl het duizelige minder werd,hoe de grotste weer op mij afkwam.De bal nergens te bekenen.Een bal vol vlammen schoot uit een onzichtbare hoek en raakte de man op zijn borst.Hij werd door de bal naar achter gedrukt en hij klapte tegen de muur naast de deur.Vanuit de lucht stond ineens iemand voor mij.De drie mannen hoorde ik iets zeggen als 'We moeten de blonde hebben,niet jou.'
De jongen stapte dreigend naar voren.
'De gaijin hoort bij mij.' Zei de grauwende stem van Nagumo.Hij stapte naar voren en pakte zijn bal op terwijl de mannen angstig naar achter stapte.
'Wil je nog zo'n bal tegen je aan?' Vroeg Nagumo dreigend.De mannen renden het motel uit en motor geluid volgde.Nagumo draaide zich om met zijn bal onder zijn arm.Hij grijnsde naar mij.Hij liep naar me toe,greep mijn pols en trok me overeind.
'Eet zaal is open.Kom ik heb honger.' Zei Nagumo die zin had in avondeten.
'Tuurlijk ben ik oke,niets aan de hand.Bedankt voor het redden.' Zei ik sarcastisch.Nagumo draaide zich grijnsend om.
'Yup graag gedaan.'
Er was niet veel keuze dus nam ik ramen waarvan ik tenminste wist wat het was.Nagumo had een bord vol rijst met saus en vlees.Hij leek er erg van te genieten en stak een stokje met vlees ineen keer in zijn mond.
Ik was al gauw klaar en wachtte even tot Nagumo ook klaar was.Hi pakte nog zijn laatste stokje met vlees op en keek er even naar.
'Wil jij?' Vroeg hij.Ik fronste het was niet echt iets voor Nagumo om te delen.
'Hoezo?' Vroeg ik verbaast.
'Wil ik een keer aardig doen,is 't niet goed.' Zei Nagumo quasie boos maar ik zag hem grijnsen en pakte het stokje aan.
'Gaijin je bent een goede voetballer.Ken je al enig hissatsu?' Vroeg Nagumo geïntresseerd.
'Oh nou je het zegt,' Begon ik en ging eigenlijk niet direct op zijn vraag in. 'Dylan en ik proberen een hissatsu maar het lukt niet zo goed.' Zei ik.Nagumo trok een wenkbrauw omhoog.
'Wat voor hissatsu?' Vroeg hij.
'Een schiet hissatsu.het is de bedoeling dat we tegelijk de bal raken maar door de kracht schieten we achterover en lukt het niet de bal te schieten.We hebben wel al een naam Unicorn Boost.' Antwoorde ik.Nagumo barste in lachen uit.
'Unicorn boost?Waarom niets iets stoers zoals dragon boost ofzo?' Zei Nagumo.
'Wij hebben de naam niet bedacht maar een andere vriend die hier bij raimon zit.' Antwoorde ik trots.Nagumo's ogen schoten open bij 'raimon'.
'Ken je raimon?' Vroeg ik blij verrast.Dan kan ik contact leggen met Ichinose.
'Oh nee maar ik hoorde op 't nieuws dat ze vochten tegen die uh aliens.' Antwoorde Nagumo en stond op.Ik keek hem aan,nieuwsgierig wat hij ging doen.Nagumo keek me grijnsend aan.
'Wat dacht je ervan dat ik je ga helpen met die unicorn boost van jou?'
...oke ik weet duz nix te zeggen...haha koffer inpakken me moeder doet altijd heel moeilijk met jurkjes,rokken en vooral schoenen.ik t-shirt t-shirt 10 korte broeken.nike schoenen en slippers.klaar yolo:P
Reageer (2)
Cool, Hoofdstuk.
1 decennium geledenNagumo is geniaalXDD
Veder ^^
1 decennium geleden