Foto bij 16. Vliegtuig

Een zucht ontsnapte mijn mond.
Ik hoorde de vampier lichtjes lachen.
De handen maakten zich los van mijn rug en nog geen 2 tellen later voelde ik hoe de dokter die heerlijke lippen tussen mijn schouders plaatste...

zijn handen gingen langs mijn zij, wat een heerlijke zachte handen.
Hij draaide me om en grijnsde.
Deze grijns had ik nog nooit gezien bij Carlisle, maar het was best sexy ^^
De dokter's handen begeven zich naar het bovenste knoopje van zijn hemd.
Net op dat moment... wordt er op de deur geklopt O.o
ik ging snel erug op mijn buik liggen en Carlisle ging verder met masseren.
'Binnen' roept hij.
Het was Emmett.
'zeg pap, ik heb zin om nog es naar Italië te gaan. Wanneer gaan we nog eens.' zeurde hij.
'ik ging net nagaan wie zin had om morgen te vertrekken' antwoordde Carlisle met een glimlach.
'De rest vind het ook goed' zei Emmett meteen.
'Ok' zei Carlisle 'we vertrekken straks dan nog' en hij deed het gebaar baar Emmett dat hij moest opschieten.

We stonden op het vliegveld.
Alice was door het dolle heen en stond letterlijk te stuiteren van opwinding.
'Waneer gaan we vertrekeeehheeenn?' ze klonk als een klein kindje.
'Als Bella en Edward erzijn' antwoordde Jasper lichtjes geïrriteerd.
Faith en ik schoten in de lach.
Even later kwam de bekende grijze volvo de parking opgereden.
'Eindelijk!' gilde Alice en liep naar Bella om ze te helpen met de koffers.
'Allemaal instappeeenn!!' riep Carlisle door de menigte heen.

Eenmaal op het vliegtuig moesten ze met 3 stewarddessen Alice op haar platts houden.
Ze was door het dolle heen en Alice en Emmett waren de hele tijd aan hetl gek doen xD.
Best wel grappig om te zien.
Ik zat tussen het raampje en Carlisle.
Ik vond het best wel zielig voor Esme dat ze niet mee kon naar Volterra, maar langs de andere kant was ik blij.
Vanbinnen voelde ik me net hetzelfde als Alice maar ik liet het niet zo blijken.
Mijn hoofd lag op Carlisle zijn schouder.
Carlisle had een mp3 in zijn oren.
Ik haalde een van de oortjes uit om te luisteren, net als ik dacht: klassiek.
Ik draaide met mijn ogen en zuchtte.
Ik hoorde Carlisle lachen.
Ik grijnsde terug en haalde mijn eigen mp3 speler boven en zette mijn een van mijn favoriete liedjes op.


Het spijt me, het spijt me, het spijt me, het spijt me!!
sorry dat het zolang heeft geduurd ma ik heb de laatste 2 weken 3 keer naar de dokter moeten gaan voor mijn rug en morgen moet ik naar de kine voor mijn rugje te versterken :D
ik zal zeker weer meer tijd vrijmaken voor te schrijven maar school is ook tijdrovend enzo.
ma kzal et probere ;)

http://www.youtube.com/watch?v=v0CLYpYKHNY <- dit is het liedje dat Carlisle aan het luisteren is
http://www.youtube.com/watch?v=kSsu7ZonCuQ <- en dit is het liedje dat Diana aan het luisteren is ;)

<3

Reageer (8)

  • TheEmo

    Heel stiekem ben ik blij dat ik dit niet ben gaan lezen toen je net begon ^^
    Nu kan ik aan een stuk doorlezen namelijk :D Het is meesterlijk, en k hooouu van je story :D
    xx

    1 decennium geleden
  • lotusflower

    Love it ! :D <3(H)

    1 decennium geleden
  • karentjuu

    Super!
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Saskia95

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • cupcake09

    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen