Foto bij Talent 292.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • xStrawHarry

    ;( vind t echt kut dat t verhaal donderdag al stopt ;( dit is echt een van mijn favo. verhalen op Q mjjaa;p KUDO voor jou! ik zal nog ff kijken bij andere verhalen van je, want je bent echt een hele goede schrijfster! ;) x(H)

    1 decennium geleden
  • leXbanaan

    Echt jammer dat het verhaal bijna is afgelopen :(

    Maar het is/was echt een super goed verhaal!

    1 decennium geleden
  • AMuppetOfAWoman

    Super mooi geschreven!
    X(K)

    1 decennium geleden
  • cookiemanx

    Baby Lux<3

    1 decennium geleden
  • RecklessGirl

    Ik geef altijd een reactie, of toch tamelijk veel? Een kudo zoiezo (ik heb geen idee hoe je dat schrijft). Harry en Camryn zijn zo cute samen!! Echt, ik wil ook een Harry! Al mocht hij haar niet bedrogen hebben met Caroline. Toen ze dat liedje zong van Silverstein met haar gitaar bij het kampvuur toen was ik echt zo van: aww, Harry waarom heb je dat gedaan?? Anyway, ik ben blij dat je terug schrijft! En je hebt nog altijd het talent. Je moet een boek schrijven!! Er is hier nog iemand op Quizlet die haar verhaal gaat een beetje herschrijven zodat het niet One Direction is en het dan gaat opsturen. De uitgeverij heeft al akkoord gegaan dat ze het manuscript zou sturen. Please doe dat ook!! Dan koop ik het ook, ik ben verslaafd aan lezen en als het in een boek komt dan kan ik het lezen in m'n bed want ik heb geen laptop dus kan ik het enkel lezen aan het bureau.. Okay, ik was eigenlijk niet van plan om zo'n lange reactie te maken.. Mijn punt: je schrijft geweldig en ik vind het ultrajammer dat dit verhaal aan een einde komt..
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen