Foto bij 026 - Beverly Sara Owens

"O my god, I think Zayn is gonna score!" zei Kristel opgewekt. Ik glimlachte terwijl ik naar de wedstrijd keek. "Common Zayn!" schreeuwde ik. Het was de laatste minuut en het stond gelijk. Zayn had de bal, rende langs een paar verdedigers, schoot en scoorde! De pieper van het einde van de wedstrijd ging aan. Zayn schreeuwde en trok zijn shirt uit. Hij rende in één streep naar me toe, pakte me op en draaide me rond. "I love you so much!" schreeuwde hij waarna hij me vol op mijn mond zoende. Hij liet me weer los en gaf me een dikke knuffel. Toen draaide hij zich om en rende naar zijn teamgenoten die hem optilden en wegdroegen. "Allright girls, let's go!" schreeuwde iemand uit het team en met z'n allen renden we het veld op en deden onze dans. "Beverly, you need to go on top of the piramide." fluisterde Yasmin naar me. Blij kijk ik haar aan en klom ik over de mensen heen tot aan de top van de piramide waar ik vrolijk mijn armen uitstak naar de hemel. "Please stand still!" riep ik naar de 2 meiden onder me die aan het wiebelen waren. De piramide werd steeds onstabieler en opeens viel de grond onder me weg. Ik kneep mijn ogen stevig dicht in de hoop dat de pijn minder zou zijn. Ik voelde 2 armen onder me en opende mijn ogen. "I got you!" zei Zayn met zijn tandpastasmile. Ik verborg mijn gezicht in zijn borstkas.

"LET'S GO THE BEACH EACH, LET'S GO GET AWAY!" Ik schoot overeind in mijn bed. Snel sloeg ik met mijn hand op de wekker, had ik hem toch iets te hard gezet. Pas toen besefte ik dat het maar een droom was, jammer. Ik stapte uit mijn bed en begon me aan te kleden toen mijn telefoon ging. Wie belt er nou zo vroeg?! Ik liep naar mijn telefoon toe en nam hem op. "Hey Beverly, it's Britney!" kirde een stem aan de andere kant van de lijn. "Heey girl!" zei ik opgewekt, blij dat zij het was. "Should we go to school togheter?" Ik werd direct enthousiast. "Yes! Sure! I'll be there at 7.50 allright?" "Sure, see you there!" eindigde ze het gesprek en ze hing op. Ik liep naar de badkamer en deed wat make-up op mijn gezicht. Toen liep ik weer terug naar mijn kledingkast en trok ik wat kleding aan. Ik keek naar buiten: het was prachtig weer. Wat een geluksdag! Ik gooide mijn boeken in mijn tas en snelde de trap af naar beneden waar mijn eten weer netjes klaar lag op tafel. Ik legde het boven in mijn tas en liep naar buiten om mijn fiets te pakken en naar Britney te fietsen.

Samen fietsten we naar school. Ik had haar al een tijd niet gesproken dus we hadden erg veel bij te praten. Britney was bang dat ik haar zou vergeten omdat ik met Zayn had, maar ik heb haar vertelt dat dat nooit zou gebeuren. Gelukkig was ze blij voor mij en Zayn.
En eindelijk praatten Yasmin en Kristel weer tegen me. Zodra ze me in de gang zagen renden ze naar me toe en gingen ze naast me lopen. "So.. you and Zayn.. Zayn the singer... Zayn the dancer... Zayn the footplayer?" zei Yasmin op een zeurderig toontje. Ik keek haar wantrouwend aan. "What do you mean Yasmin?" vroeg ik een beetje kattig. "I think Yasmin is just jealous.. I'm happy for you Beverly." zei Kristel en ze keek me lief aan. "Allright..." zei ik een beetje verward en voor ik het wist werd ik weggetrokken bij mijn vriendinnen. Ik stond tegen een muur aangeduwt, alweer, en Zayn stond voor me, alweer. "Zayn, hi cutie, wazzup?" vroeg ik en ik gaf hem een kus op zijn lippen. "Hey baby, I missed you, a lot." zei hij en hij trok een verdrietig gezicht. "But.. we haven't seen eachother for less dan 24 hours.." zei ik lachend. Hij keek me aan en een glimlach verscheen op zijn gezicht. "You're right, but.. still." zei hij en hij liet me los waarna we samen naar het lokaal liepen. "You have music too right now, right?" vroeg hij en hij stopte voor het muzieklokaal. Ik knikte en samen liepen we naar binnen en namen we plaats op de krukken die verspreid stonden in het lokaal. "Ladies and gentleman! Today.. we are going to learn a bit about a wonderful instrument: the guitar. You are all gonna learn a song and I'm gonna give you a grade for it so, practise practise practise! Because that's the base of a good musician." ratelde de leraar die naar binnen kwam lopen. "Zayn, I can't play the guitar, you?" fluisterde ik twijfelend in zijn oor. "A little bit. But a friend of mine can help you I think." zei hij en hij stond op en liep weg.
Niet veel later kwam hij terug met een blonde jongen naast zich die een gitaar vast had. "This, my dear, is Niall. And I actually don't a trust a guy with you, because I want to protect you but I trust him and you can trust him because he's my friend. My best friend. One of my best friends..." "I get it Zayn." zei ik lachend en ik gaf Niall een hand. "You are Zayn's girlfriend. You are cute toghether!" zei Niall vrolijk en ik glimlachte. "Yes, I am. And thank you. By the way, you were playing football with us, right?" zei ik en hij knikte. Hij schoof een kruk naar zich toe met zijn voet en ging erop zitten. Hij zette zijn gitaar op zijn knie. "Allright, I'll be your teacher today, young lady." zei hij professioneel en je zag zijn beugel stralen. "Let's do this, my teacher."

Oke sorry guys ik heb maar de helft gecheckt op spellingsfouten maar ik was gewoon te lui dus sorry als die erin staan ;$ xx

Reageer (1)

  • LStyles212

    aawhh (H)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen