In dit hoofdstuk ontdekt Abby dat er iets mis is..

'Abby!' riep haar moeder van beneden. Het was half 9, tijd om naar school te gaan. Abby murmelt wat en stapt dan uit bed. Een misselijke golf komt omhoog. Abby slikt hem weg. Waar kwam dat opeens vandaan? Ze trekt wat kleding aan en denkt er de rest van de dag niet meer aan. 'Goeiemorgen lieverd' zegt haar vader, die achter een krant zit. 'Goeiemorgen pap' zegt Abby zuchtend 'Waar is mam?' Haar vader haalt zijn schouders op. 'Geen idee' Abby gaat zitten aan de ontbijt-tafel en pakt een broodje. Ze smeert er een beetje boter op en pakt de chocoladepasta pot. Ze smeert er wat chocoladepasta op en eet het broodje op. Ze kijkt even op de klok en ziet dat het al kwart over 8 is. Ze haalt een kam door haar haar en doet een laagje mascara op. Dan sprint ze naar de ontbijt-tafel waar haar vader nog steeds zit, geeft hem een kus en holt ze naar het schuurtje toe. Ze pakt haar fiets en gaat naar de plek waar zij en haar vriendin altijd afspreken. Bij de stoplichten stopt ze, ze ziet Anna al. 'Heey!' roept ze vrolijk naar Abby. 'Hoi!' zegt Abby tegen Anna. 'Kom, we gaan' Anna zet haar voet op haar trapper en trapt vooruit. Abby fietst achter haar aan.
Eenmaal op school zetten Abby en Anna hun fietsen in het rek neer, en rennen ze de school in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen