Lillith pov.

Lilly zou het me nog een lange tijd niet vergeven bedacht ik me toen ik de auto's over het grint hoorde vertrekken. Met mijn hand langs de muur liep ik terug naar de woonkamer die nu leeg zou moeten zijn. ik voelde mijn vingers over de koude stenen wand gaan en soms het hout van de deur lijsten raken aan het einde van de hal bleef ik staan. Zou het me lukken om alles te vinden? de afgelopen weken had ik extra opgelet op elke beweging die ik moest maken. ik ademde diep in en zette een stap naar voren. ik stootte mijn schenen aan een lage tafel en mijn teen raakte een stoelpoot maar ik bleef door oefenen tot ik mijn rode stoel onder me voelde. De afgelopen weken was alles zo snel gegaan.. ik was er al op voorbereid geweest en Jared had meteen oplossingen gezocht maar nooit had ik verwacht dat deze dag echt aangekomen was. ik zuchtte, gelukkig had ik Andy's gezicht nog gezien.

Ashley pov.

We waren zo lang mogelijk in het park gebleven en gelukkig hadden de fans zich op een afstand gehouden. Lilly was nog steeds teleurgesteld door het feit dat Lillith niet mee was gegaan maar we hadden haar zo goed mogelijk verwend. Andy had ons geen reden kunnen geven voor waarom Lillith niet mee kwam, hij zei alleen dat ze zich vreemd had gedragen. Dat was geen verandering geweest op de afgelopen dagen. Ze had zichzelf in het huis opgesloten en als ze echt weg moest dan deed ze dat alleen onder begeleiding van Jared of twee andere mannen. Ook Jared gedroeg zich anders, hij was veel meer thuis en leek bezorgd over Lillith. De spanning in het huis was door de vele vragen te snijden. "zullen we gaan?" stelde Jake voor nadat we bij de mc hadden gegeten. Lilly gaapte en maakte een instemmend geluidje waardoor de rest van ons moesten lachen. De jongere kinderen hadden zich echt uitgeleefd in het park. We hadden ze maar met moeite bij kunnen houden. we ruimden onze spullen op en stapten weer de auto's in ik reed in Lillith's auto met Andy naast me en de rest reed of in het busje of de mercedes van Jared. toen we thuis aankwamen waren liepen we met z'n allen nog druk pratend het huis in. Lilly die besloten had om lillith te negeren vergat haar besluit meteen weer toen ze Lillith zag. Het bruinharige meisje zat op haar gebruikelijke rode stoel met haar ogen gesloten. op haar handen zaten een aantal schaafwonden en haar benen die onder een rokje uitstaken zaten vol met blauwe plekken. "Lillith, Lillith!" Lilly schudde wild aan Lillith's arm en het meisje opende haar ogen. even keek ze verbaasd om zich heen maar ze bleek zich snel weer op te pakken. "Hey, hoe was het pretpark?" vroeg ze terwijl ze in haar ogen wreef. lilly keek haar verbaasd aan "hoe kom je aan al die blauwe plekken?" meteen schoot lillith rechtop en zette ze haar benen naast zich op de stoel zodat ze ze kon bedekken met haar rok. "ik stootte tegen de tafel, niets bijzonders." zei ze snel en natuurlijk geloofde niemand haar. "Jullie zijn trouwens uitgenodigd voor de film premiere volgend weekend." zei ze snel om van onderwerp te veranderen. en Lilly was te moe om boos te worden daarop. "waar gaat de film ook alweer over?" vroeg ze gapend terwijl ze zich bij lillith op schoot zette.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen