Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • MissCurly

    Je laat haar nu wel eerlijk zijn toch?
    Want dat zou heel goed zijn!
    Owh yeah I am back (:

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    ok het is het eerste bericht ik hier zet ^^ ik heb net ff aangemeld^^ ik was vroeger al eens aangemeld op een andere naam maar daar ben ik mijn wachtwoord van kwijt en m'n inlognaam ook:$ (en heb ook een ander msn dus kan ik ook al m'n gegevens niet opvragen -.-') ik haat het als ik iets wil reageren en dat niet kan :) kwil gwoon ff zeggen; ik heb alle 311 ...(hoe noemj da? ... hoofdstukken')gelezen in 1 week als het niet minder is en ik vind het echt een superleuke story :) hopelijk komt er vlug nog een stukj dat ik vlg kan verder lezen :p :)
    xx dymm

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    ze moet gewoon eerlijk zijn tegen de jongens
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Haha dus toch zoiets! Ik dacht echt iets met geisterfahrer :3
    Wel leuk, maar ik snap dat ze het er moeilijk mee heeft, maar aan de andere kant denk ik dat als ze die serviesdingen kapot gooit, een geweldig gevoel haar overheerst, je kan even je woede en frustratie kwijt. Werkelijk geweldig! En schreeuwen in een microfoon is ook cool, zou het wel willen doen.
    Ik vind het wel knap als ze het zegt dat ze het er moeilijk mee heeft, want dat is best wel een grote stap, ze heeft al zo'n moeite met mensen de waarheid vertellen.
    Echt een leuk stukje, ben benieuwd naar de volgende!
    Hopelijk snel verder (flower)
    xx'

    1 decennium geleden
  • oneheartbeat

    Fijn om nog even wat te lezen voor het slapen hihi, leuk geschreven! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen