Foto bij lovetriangle of zo iets

nog een hoofdstukie

elise´s pov
je loopt achter Xavier aan het begint al licht te worden als jullie bij cloister aan komen ´bedankt Xavier´zeg je en geeft hem een kusje op zijn wang waarna je een rood hoofd krijgt, Xavier heeft hetzelfde en kust je terug, je stribbelt niet tegen en laat hem zijn gang gaan, jullie zijn een half uur bezig, tot je telefoon gaat die de pret bederft 'ik moet deze nemen zeg je. je geeft Xavier nog een kus en gaat dan weg, terwijl je aan het praten bent zwaai je nog even, je hangt net op als Nathan je in de gaten krijgt 'Elise!' roep hij als hij op je afkomt gevolgd door de rest van het team 'waar zat je we waren doodongerust maar we mochten je niet zoeken'zegt hij 'laat me even denken, ik was eerst in het dorp daar na moest ik een nacht in het bos doorbrengen en ben gered door Xavier'zeg je met een sarcastisch blik in je ogen iedereen kijkt je aan, je moet niezen en nathan kijkt je bezorgd aan, je weet nu direct waar hij aan denkt, en je weet dat hij gelijk heeft, die nacht in het bos heeft je echt de das omgedaan je voelt je ook niet goed en wilt het liefste nu naar bed.

Xavier's POV
je kan het nog steeds niet geloven ze heeft je echt gekust,maar wat je nog meer verbaasde is dat jij het terug deed. je vind haar al leuk toen ze nog in sungarden woonde. 'ik zag het wel'hoor je een meisjes stem achter je je draait je om en ziet bellatrix achter je staan,'wat zag je' je probeert te doen of je van niets weet 'doe maar niet zo schijnheilig ik zag toch echt wel dat jij dat meisje hebt gezoend jullie waren een half uur bezig ik heb het geteld' zegt ze je rolt met je ogen en loopt weg 'erg dapper hoor weglopen'zegt ze als je nog een keer achter je kijkt zie je dat ze al weg is.

Reageer (2)

  • DeNaamIsGideon

    Omg wtf en meer van die verbaasde kreten

    7 jaar geleden
  • LostGirl97

    ik ben een beetje out of idea's booooooeeee :(:(:(dus ideeen zijn welkom mensen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen